نسخه چاپی

تلاش برای كاهش سن ازدواج

عکس خبري -تلاش براي کاهش سن ازدواج

سخنگوی كمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینكه طرح تعالی خانواده بخشی از موانع ازدواج جوانان را برطرف كرده است، گفت: این امر به تنهایی كافی نیست و برای كاهش سن ازدواج همه مسئولان باید تلاش كنند.

به گارش نما؛ به نقل از فارس،حجت‌الاسلام سید علی طاهری نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به بالا رفتن آمار طلاق در جامعه گفت: دستگاه‌های ذی‌ربط و متولیان امر باید تمهیداتی بیندیشند تا زوج‌های جوان همانطور که قبل از ازدواج در ارتباط با مسائل پزشکی دوره‌ای را می‌گذرانند، دوره‌ای را درباره آموزه‌های دینی بگذرانند.
وی افزود: ازدواج‌هایی که منجر به طلاق می‌شود عموما به دلیل نداشتن نگاه دینی به بحث ازدواج است و ازدواج‌های با آشنایی‌های خیابانی در نهایت منجر به طلاق می‌شود.
سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: بالا بودن آمار طلاق در کشور به عنوان خبر روز در کمیسیون مورد بحث قرار گرفته اما اینکه این موضوع به طور خاص در کمیسیون مورد بحث و بررسی قرار گیرد، به دلیل وجود اولویت‌های دیگر مورد بررسی قرار نگرفته است.
نماینده مردم گرگان با بیان اینکه طرح تعالی خانواده که در کمیسیون فرهنگی تدوین شده، بخشی از موانع ازدواج جوانان را برطرف کرده است اما این امر به تنهایی کافی نیست و برای کاهش سن ازدواج همه مسئولان باید تلاش کنند.

۱۳۹۲/۹/۲۷

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...