نسخه چاپی

واكنش رویانیان به بركناری‌ خود!

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: من با كسی كدورت ندارم و هر كسی می‌خواهد مدیرعامل شود بسم‌الله، جلو بیاید.

به گزارش نما و به نقل از فارس، محمد رویانیان پس از افتتاح بیمه پرسپولیس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اشکالی ندارد هر که می‌خواهد مدیرعامل بشود در پرسپولیس بسم‌الله و ما نگران نیستیم. نیاز به پیش‌بینی نبود هر که می‌خواهد مدیرعامل شود می‌تواند جلو بیاید. مدیرعامل می‌خریم هر که می‌خواهد مدیرعامل شود بیاید جلو.

وی در پاسخ به این سؤال که چرا اختلاف نظر شما با پروین هنوز حل نشده، گفت: من با هیچ کس هیچ اختلافی ندارم نوکر همه هستم. من با هیچ کس کوچکترین کدروتی ندارم. هر کسی هم دوست دارد مدیرعامل و عضو هیئت مدیره شود من چاکر و نوکرشان هستم و بعد از این هم مخلص همه آقایان هستم.

مدیرعامل پرسپولیس در پاسخ به این سوال که عضو هیئت مدیره می‌مانید یا خیر، گفت:‌اولا بگویم تیم ما هرگز به حاشیه نمی‌رود. تیم ما شهریار، ژنرال و سردار دارد. من شاید عضو هیئت مدیره بشوم البته اگر من را بخواهند اگر دولت و وزارت ورزش من را بخواهد عضو هیئت مدیره می‌شوم.

رویانیان در مورد اینکه تکلیف برنامه‌های شما چه می‌شود، تاکید کرد: هر مدیرعاملی بیاید برنامه‌های ما را با قدرت دنبال می‌کند اگر من را نخواهند می‌روم چون به زور نمی‌خواهم بمانم کارهایم را اگر مدیرعامل بعدی بیاید از او حکم می‌گیرم و من دنبال می‌کنم.

وی در پایان در پاسخ به سؤال دیگری که موریانه‌ای که به جان پرسپولیس افتاده از کجا آمده گفت: این موریانه از قدیم بوده و هست و نمی‌شود آن را کاری کرد. من فدای همه شما بشوم که نگران هستید. اما انشاءالله همه چیز درست می‌شود.

به گزارش فارس، این در شرایط است که رویانیان در هنگام خروج از مراسم با دو محصول پرسپویس عکس یادگاری گرفت و رفت.

۱۳۹۲/۹/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...