نسخه چاپی

هزینه 150 میلیونی مصرف چای؟!

عکس خبري -هزينه 150 ميليوني مصرف چاي؟!

دبیركل جامعه اسلامی اصناف و بازار با اشاره به هزینه ۱۵۰ میلیونی چای در مركز تحقیقات استراتژیك گفت: بودجه‌ها باید دقیقاً كنترل شود و هر كس این مبلغ كلان را خرج می‌كند باید پاسخگو باشد چراكه این رقم عادی نیست.

به گزارش نما؛ به نقل از فارس،احمد کریمی اصفهانی دبیرکل جامعه اسلامی اصناف و بازار درباره سخنان معاون اجرایی مرکز تحقیقات استراتژیک درباره اختصاص سالیانه 150 میلیون پول چای به این مرکز اظهار داشت: بنده درباره مرکزی که پول سالیانه چای آن 150 میلیون باشد، حرفی ندارم اما با توجه به وجود چنین مبالغی در اداره‌ها و وزارتخانه‌ها، کارکنان آن نیز راضیند یک دهم این مبلغ به خودشان تعلق بگیرد.
کریمی‌اصفهانی با یادآوری صرفه جویی شهید لاجوردی حتی در زندان،‌ ادامه داد: بودجه‌ها باید دقیقاً کنترل شود اما متاسفانه برخی وزارتخانه‌ها، برای عدم برگشت بودجه به صورت غیرضروری آن را خرج می‌‌کنند در حالی که در صورت برگشت نیز این مبلغ از جیب نظام بیرون نمی‌رود.
عضو جبهه پیروان درباره ریاست روحانی در سال گذشته بر این مرکز و احتمال ادامه چنین رویه‌ای در دولت گفت: هرکس این مبلغ کلان را خرج می‌کند باید پاسخگو باشد چراکه این رقم عادی نیست.
غلامرضا فروزش معاون اجرایی مرکز تحقیقات استراتژیک در سخنان خود در مراسم تقدیر از پژوهشگران نمونه این مرکز گفته بود کمال بی‌احتیاطی است که در جمع رسانه‌ها و خبرنگاران این بحث را مطرح کنم، اما چون قرار است شفاف باشیم می‌گویم، ما سالیانه 150 میلیون پول چای می‌دهیم، شاید باور نکنید،‌ در حالی که اگر کسی در هتل هیلتون لندن این چای را بخورد قطعا برای او ارزان‌تر از مصرف چای ما در اینجا خواهد بود؛‌ البته این به معنای این نیست که چای نخوریم، اما خواهش دارم این خطر که بیخ گوش ماست رفع شود.

۱۳۹۲/۹/۲۷

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...