نسخه چاپی

سالاركیا:

توضیحات دایی قانع كننده بود

رئیس كمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس اعلام كرد كه توضیحات سرمربی این تیم در كمیته استیناف برای اعضای این كمیته قانع كننده بوده است.

به گزارش نما به نقل از تسنیم محمود سالارکیا در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در مورد جلسه امروز کمیته استیناف که با حضور دایی و رویانیان برگزار شد، عنوان کرد: روز گذشته اولین جلسه کمیته استیناف با حضور رویانیان، من و وکیل علی دایی برگزار شد اما دوستان در کمیته استیناف اعلام کردند باید به صورت حضوری با علی دایی صحبت و بعد تصمیم‌گیری کنند. به خاطر همین امروز دایی به کمیته استیناف رفت و مدارک خود را ارائه داد.

وی ادامه داد: دایی در جلسه توضیحاتی در خصوص مصاحبه خود بعد از بازی با سپاهان ارائه داد و خوشبختانه شائبه‌هایی که در این مورد وجود داشت برطرف شد. دایی اعلام کرد که در آن مصاحبه قصد اهانت به باشگاه سپاهان را نداشته و صرفاً در مورد مشکلات داوری صحبت کرده است. با توجه به توضیحات دایی فکر می‌کنم دوستان در کمیته استیناف متقاعد شدند که دایی علیه باشگاه سپاهان صحبتی را مطرح نکرده است.

رئیس کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: مسلماً تصمیم نهایی با اعضای کمیته استیناف است اما تصور خودم این است که توضیحات دایی قانع کننده بود و سرمربی پرسپولیس قصد اهانت به سپاهان را نداشته است.

سالارکیا در پاسخ به این سوال که آیا دایی فردا می‌تواند روی نیمکت پرسپولیس بنشیند، گفت: امروز تکلیف این مسئله روشن می‌شود اما همه ما دوست داریم دایی فردا روی نیمکت پرسپولیس حضور داشته باشد.

۱۳۹۲/۹/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...