نسخه چاپی

اولتیماتوم مدافع آبی ها به باشگاه استقلال!

مدافع استقلال كه به نظر می‌‌رسید مشكلات مالی زیادی دارد به این موضوع اشاره كرد كه باز هم وعده و دیگر خسته شدیم و بهتر است تصمیمی جدی بگیریم.

به گزارش نما، هفته گذشته علی فتح الله زاده گفتگويي با يكي از معاونان وزارت ورزش و جوانان داشت و خواستار جلسه‌اي با گودرزي شد تا مشكلات استقلال را با او در ميان بگذارد. اما اين معاون وزارت ورزش به مديرعامل آبي‌پوشان گفت كه وزير فعلا مشغله‌هاي زيادي دارد و فرصت خالي براي ديدار با او را ندارد ولي گفته كه تا ۱۰ روز ديگر هر طور شده مبلغي پول به استقلال و پرسپوليس تزريق خواهد كرد.

همين خبر خوش سبب شد تا فتح الله زاده فعلا قيد نشست با گودرزي را بزند و از ماجدي خواست به بازيكنان اعلام كند كه تا ۱۰ روز ديگر پول به باشگاه تزريق مي‌‌شود و بخشي از طلب آنها را خواهد داد.

اما وقتي سرپرست آبي‌پوشان خبري را كه تصور مي‌‌كرد آبي‌پوشان از شنيدن آن خوشحال شوند را اعلام كرد، با واكنش از سوي پژمان منتظري روبه‌رو شد.

مدافع استقلال كه به نظر مي‌‌رسيد مشكلات مالي زيادي دارد به اين موضوع اشاره كرد كه باز هم وعده و ديگر خسته شديم و بهتر است تصميمي جدي بگيريم. منتظري كه از صحبت‌هايش مشخص بود كه به مسئولان استقلال اولتيماتوم مي‌‌دهد، مدعي شد كه فقط ۱۰ روز ديگر منتظر پول مي‌‌ماند و اگر طي اين مدت باز هم حق و حقوقش را دريافت نكرد، آن وقت به پيشنهاد تيم چيني جواب مثبت خواهد داد.

سرپرست استقلال وقتي متوجه شد اين موضع منتظري ممكن است با واكنش ساير بازيكنان نيز همراه شود به آنها گفت كه شما ۱۰ روز ديگر منتظر باشيد و اگر باز هم پول نرسيد آن وقت هر كاري دلتان خواست انجام دهيد.

۱۳۹۲/۹/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...