نسخه چاپی

روایت وزیر كشور از دلیل رهاسازی معتادان

عبدالرضا رحمانی فضلی در مورد طرح جمع‌آوری معتادان از سوی نیروی انتظامی و رها‌سازی آنها گفت: ما برای نگهداری معتادان به اردوگاه و كمپ‌هایی نیاز داریم چرا كه باید حتماً برای این افراد تدارك لازم دیده شود،این افراد معتادند و باید تحت درمان قرار گیرند.

به گزارش نما به نقل از فارس: عبدالرضا رحمانی فضلی در مورد طرح جمع‌آوری معتادان از سوی نیروی انتظامی و رها‌سازی آنها گفت: ما برای نگهداری معتادان به اردوگاه و کمپ‌هایی نیاز داریم چرا که باید حتماً برای این افراد تدارک لازم دیده شود،این افراد معتادند و باید تحت درمان قرار گیرند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه ظرفیت این اماکن در برخی موارد پر می‌شود از برخی از معتادان تعهد می‌گیرند. از برخی دیگر آدرس محل سکونت را و از برخی نیز ضمانت می‌گیرند. دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: بنابراین به صورت موقت معتادان رها می‌شوند تا دوباره در فرصتی دیگر جمع‌آوری شوند.

رحمانی فضلی تصریح کرد: اکنون از شهرداری تهران و جاهای دیگر خواهش کرده‌ایم که به ما کمک کنند و اماکن خالی‌ که دارند را در اختیار ما بگذارند تا آنها را تجهیز کنیم و بتوانیم کار جمع‌آوری معتادان را به خوبی انجام دهیم.

وی در پاسخ به این پرسش که «منظورتان این است که قبل از جمع‌آوری معتادان ابتدا مکان نگهداری معتادان تدارک داده می‌شود»،گفت: فضا و امکانات در این مورد بسیار مهم است باید ابتدا مکان آماده باشد و سپس آنها را جمع‌آوری کنیم. چرا که نمی‌خواهیم معتادان را ببریم و انبار کنیم.

دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر افزود: این افراد باید بستری شوند، به درمان و پزشک احتیاج دارند و به آنها باید دارو بدهیم اما چون در برخی موارد حجم بازداشتی‌ها زیاد می‌شود مشخصات و آدرس آنها را می‌‌گیرند تا بعد به سراغشان بروند.

۱۳۹۲/۹/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...