نسخه چاپی

وزارت خارجه سفیر یونان را احضار كند

عکس خبري -وزارت خارجه سفير يونان را احضار کند

عضو كمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خواستار احضار سفیر یونان به وزارت خارجه به دلیل فراهم كردن زمینه دیدار هیئت پارلمانی اروپا با ۲ تن ار محكومان فتنه شد.

به گزارش نما؛ به نقل از فارس،محمدحسن آصفری نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی خانه ملت با انتقاد از فراهم شدن زمینه دیدار هیئت پارلمانی اروپا با جعفر پناهی و نسرین ستوده (فعالان فتنه) خواستار مشخص شدن متولی این دیدار و پاسخگویی آنان شد.
وی خطاب به وزارت امور خارجه کشورمان گفت: دستگاه دیپلماسی باید سفیر یونان را به دلیل دخالت در امور داخلی کشورمان و فراهم کردن زمینه این دیدار احضار کند.
وی با ابراز تاسف نسبت به اینکه وزارت خارجه تاکنون سفیر یونان در تهران را احضار نکرده است، اظهار داشت: اجازه سفارت یونان برای برگزاری این جلسه در این سفارتخانه نوعی براندازی محسوب می‌شود.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با تاکید بر اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در اوج اقتدار قرار دارد، تصریح کرد: چنین اقداماتی آسیبی به اقتدار نظام وارد نمی‌کند اما باید به صورت جدی و قاطعانه پیگیری شود تا شاهد تکرار آن نباشیم.

۱۳۹۲/۹/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...