نسخه چاپی

آدم ربایی در شیراز

فرمانده انتظامی فارس گفت: با هوشیاری نیروی انتظامی فارس عملیات طرح آدم‌ربایی كودك 12 ساله شیرازی ناكام ماند.

به گزارش نما؛ سردار سیروس سجادیان صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سه آدم‌ربا که دو نفر از آنان بلوچ و یکی دیگر شیرازی هستند، بیبست ششم خرداد ماه امسال اقدام به گروگان‌گیری این کودک کرده و وی را به شهرستان نیک‌شهر استان سیستان و بلوچستان انتقال داده بودند.
وی افزود: با اقدامات پلیس آگاهی گروگان‌گیران در 24 تیر ماه سال جاری دستگیر و تحویل محاکم قضایی شدند.
فرمانده انتظامی فارس اضافه کرد: روز گذشته نوبت جلسه دادگاه این گروگان‌گیران بود که در حین انتقال از زندان به دادسرا، اتومبیل حامل آنان توسط یک خودرو پژو با سه سرنشین به قصد آزاد کردن آدم‌ربایان مورد اصابت گلوله قرار گرفت.
سجادیان ادامه داد: در این میان دو بانوی مسافر اتوبوس شهری مورد اصابت گلوله قرار گرفتند که یکی از آنان که 33 ساله بود بر اثر جراحات سنگین جان باخت.
وی در ادامه گفت: بانوی دیگر که 36 سال دارد نیز در بیمارستان بستری و مورد مداوا قرار دارد.
فرمانده انتظامی فارس از شناسایی همدستان این آدم‌ربایان خبر داد و ابراز داشت: به زودی این افراد نیز دستگیر و تحویل مقامات قضایی می‌شوند.
سجادیان همچنین از انهدام باند کلاهبرداری خبر داد که از طریق پیامک از شهروندان اخاذی می‌کردند.
وی افزود: این کلاهبرداران با ارسال پیامک به شهروندان مبنی بر برنده شدن در قرعه‌کشی و با کشاندن آنان به پای عابربانک و به دست آوردن اطلاعات حساب افراد، اقدام به خالی کردن موجودی آنان می‌کردند.
فرمانده انتظامی فارس همچنین بیان کرد: این کلاهبرداران دستگیر شده همچنین از داخل زندان‌های قزل حصار و شهرری اقدام به اعمال مجرمانه می‌کردند.
سجادیان تعداد اعضای این باند را 15 نفر اعلام کرد و ادامه داد: این باند اقدام به 70 مورد کلاهبرداری کرده بودند که اینک دستگیر و تحویل مراجع قضایی شده‌اند.

۱۳۹۲/۱۰/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...