نسخه چاپی

سرانجام اختلاف هووها؛تراشیدن موی زن دوم

زنی در دادگاه خانواده گفت: هوویم به‌دلیل اینكه دارای فرزند هستم یك شب تمام موهای سرم را با ریش‌تراش تراشید تا در چشم شوهرم زشت به نظر برسم.

به گزارش نما، زنی جوان با مراجعه به دادگاه خانواده شهید محلاتی دادخواست طلاق خود را به قاضی یکی از شعب ارائه کرد و در مقابل قاضی پرونده با بیان "امنیت جانی ندارم" اظهار داشت: به‌دلیل اینکه شوهرم مرا از لحاظ مالی تأمین کند با او ازدواج کردم ولی اکنون پشیمانم چراکه در خانه‌ای که همسر اول شوهرم وجود دارد، نمی‌توانم به زندگی ادامه دهم.

وی با اشاره به "دارای دو فرزند هستیم" ادامه داد: شوهرم برای اینکه از همسر اولش دارای فرزند نمی‌شد با من ازدواج کرد بعد از ازدواج به‌مرور زمان به من علاقه‌مند شد. در ابتدا همسر اول شوهرم مهربان بود و ما با یکدیگر مانند خواهر بودیم تا اینکه فرزند اول من به دنیا آمد و حسودی او شروع شد.

زن در مقابل قاضی پرونده در حالی که اشک در چشمانش حلقه بسته بود، گفت: امنیت جانی ندارم؛ بنابراین می‌خواهم از شوهرم جدا شده قید هرچیزی را بزنم و از اول اشتباه کردم.

وی با بیان اینکه هوو شدن برای هر زنی بسیار سخت است، مدعی شد: شبی "مریم" در چای من قرص خواب ریخته من به خواب عمیق رفتم و نیمه‌شب به اتاق خوابم آمده موهای سرم را با ریش‌تراش تراشیده است و وقتی صبح از خواب بیدار شدم تنها شوک‌زده شده بودم.

زن با بیان "از روزی می‌ترسم که همسر اول شوهرم به صورتم اسید بپاشد" اظهار داشت: وقتی برای شوهرم توضیح دادم که او این کار را کرده او قبول نکرده و از "‌مریم" دفاع کرده وقتی به او گفتم که تنها او در این خانه وجود داشته زیر بار نرفت.

وی با درخواست "می‌خواهم هرچه زودتر از شوهرم جدا شوم" افزود: شوهرم مرا تنها به‌خاطر فرزندانم خواسته و او نیز باید با دادخواست طلاق موافقت کند.

مرد در دادگاه خانواده حضور داشت و با بیان "همسرم را طلاق نمی‌دهم" اظهار داشت: او برای این‌که "مریم" را طلاق دهم این حرف‌ها را مطرح می‌کند. از ابتدا قرار بود به همسر اولم حسودی نکند ولی این اتفاق افتاد و او هرروز یک بلایی سرخود می‌آورد و مدعی می‌شد که " مریم" این کار را کرده است و من تا به امروز هیچ‌وقت باور نکردم.

وی ادامه داد: همسرم باید "‌مریم" را مانند هوو نداند و متوجه باشد که او باعث شد که برای این‌که آرزوی فرزند به دلمان نماند، همسری دیگر اختیار کنم بنابراین نمی‌تواند اقدام به این کار‌ها کند و این صحبت‌ها دروغ است و باور نخواهم کرد.

زن بار دیگر در مقابل قاضی بیان کرد: "‌مریم" مو‌های مرا تراشیده است تا به‌چشم شوهرم زشت به نظر برسم.

مرد در ادامه بیان کرد: همسرم غصه موهایش را می‌خورد؛ می‌خواهم بداند که برای من فرقی نمی‌کند و من با این امر کنار می‌آیم و مجدد موهایش رشد می‌کند، بنابراین باید دست از لجبازی برداشته با من به خانه بازگردد و از "‌‌‌مریم" معذرت خواهی کند برای این‌که تا به امروز بسیار به او توهین کرده و تهمت زده است.

وی افزود: همین‌ جا به همسرم می‌گویم که بیشتر به او توجه خواهم کرد.

در ادامه رسیدگی به پرونده قاضی پرونده از زن پرسید: آیا این ادعا‌ها را می‌توانید اثبات کنید؟ زن در پاسخ گفت: نه. من به‌خاطر شوهرم کوتاه می‌آیم ولی باید شوهرم به من تعهد دهد که از من دفاع می‌کند تا امنیت جانی من در آن خانه ایجاد شود.

مرد بیان کرد: تعهد داده از همسرم دفاع می‌کنم و هر اتفاقی که برای او بیفتد به گردن می‌گیرم چون هیچ‌گاه همسر اولم به او آسیب وارد نمی‌کند.

بعد از چند لحظه سکوت، قاضی پرونده به‌درخواست و اصرار زن از مرد تعهد گرفته دادخواست طلاق صادر نشده جلسه به اتمام رسید.

۱۳۹۲/۱۰/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...