نسخه چاپی

انهدام گذرگاه ترویست‌ها در مرز عراق و سوریه

نیروی هوایی ارتش عراق اعلام كرد كه امروز موفق شد تا یك گذرگاه مرزی مربوط به تروریست‌ها را درصحرای الانبار و در نزدیكی مرز سوریه به طور كامل منهدم كند.

به گزارش نما به نقل از المسله، برخی منابع امنیتی در عراق اعلام کردند که صبح امروز نیروی هوایی ارتش عراق موفق شده است تا یک مسیر عبور تروریست‌ها از سوریه به عراق را در صحرای الانبار منهدم کنند.

ارتش عراق نیز اعلام کرد که جنگنده‌های نیروی هوایی صبح امروز یک مسیر عبور تروریست‌ها از سویه به عراق را در صحرای الانبار بمباران کرده و به صورت کامل نابود کرده‌اند.

یک منبع امنیتی عراق که نخواست نامش فاش شود اعلام کرد که دولت این کشور در چارچوب قانون مبارزه با تروریسم و به‌منظور محاصره اعضای گروهک تروریستی القاعده، گذرگاه مرزی مشترک خود را با سوریه و اردن بست.

به‌گفته این منبع امنیتی عراق، دولت عراق دستور مسدود شدن دو گذرگاه "الولید" و "طرابیل" در مرز مشترک سوریه و اردن را صادر کرد.

این اقدام دولت عراق در حالی صورت می‌گیرد که ارتش عراق به عملیات نظامی هوایی گسترده‌ای در مناطق صحرایی استان الانبار که در امتداد مرزهای سوریه و اردن قرار دارد، علیه پایگاه‌های القاعده و گروهک دولت اسلامی عراق و شام موسوم به "داعش" ادامه می‌دهد.

از سوی دیگر روز گذشته تعدادی از تروریست‌های مسلح به پاسگاه مرزی ارتش عراق در مرز با سوریه حمله کرده و با نیروهای موجود در آن درگیر شدند.

نیروهای ارتش عراق نیز به سرعت واکنش داده و اقدام به درگیری با افراد مسلح کردند که در اثر آن موفق شدند تا ۸ تن از آنان به هلاکت برسانند.

۱۳۹۲/۱۰/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...