نسخه چاپی

حكم مصادره اموال «ضراب ها» صادر شد

دادگاه بدوی استانبول حكم مصادره اموال بیش از ۲۰ فرد و شركت درگیر فساد مالی این كشور را صادر كرد.در بین این اسامی نام رضا ضراب و برادرش محمد ضراب و همچنین هلدینگ رویال كه در زمینه تجارت سنگ های قیمتی مشغول به فعالیت است، دیده می شود.

به گزارش نما؛ به نقل از کانال هابر ترکیه، طبق حکم دادگاه جنایی ترکیه اموال ۱۸تن از افراد و شرکت های متهم در جریان فساد مالی مصادره خواهد شد. در بین این اسامی علاوه بر نام آقازاده های ترکیه، نام رضا ضراب و برادرش محمد ضراب و همچنین هلدینگ رویال که در زمینه تجارت سنگ های قیمتی مشغول به فعالیت است، دیده می شود.
شرکت کشتی رانی و صنايع ماشين آلات رويال که از سوی دو فرزند حسين ضراب به نام های رضا و محمد ضراب در استانبول تاسيس شده است و در تاريخ ۲۷ اکتبر ۲۰۱۱ براي انجام خريد و فروش طلا نام اين شرکت را به شرکت کشتيرانی، ماشين آلات صنعتي و صنايع معادن گرانبها تغيير داده می شود.
محمد ضراب مدیرعامل کارخانه فولاد تیکمه داش در تبریز است و برخلاف برادر خود فعالیت های اقتصادی خود را بیشتر در ایران انجام داده است. گفته می شود خانواده ضراب در دوران جنگ تحمیلی به دبی رفته و در آن جا صرافی راه اندازی کرده اند. خانواده ضراب جدای از فعالیت در عرصه فولاد و صرافی در حوزه کشتی سازی نیز فعالند. کشتی سازی "رویال" در استانبول ترکیه متعلق به این خانواده است.

۱۳۹۲/۱۰/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...