نسخه چاپی

وزارت ارتباطات: اینستاگرام فیلتر نشده است

در پی مسدود شدن شبكه اجتماعی اشتراك گذاری عكس با موبایل - اینستاگرام- برای برخی كاربران ایرانی، شركت ارتباطات زیرساخت اعلام كرد: اینستاگرام فیلتر نشده است.

به گزارش نما به نقل از مهر: در پی مسدود شدن شبکه اجتماعی اشتراک گذاری عکس با موبایل - اینستاگرام- برای برخی کاربران ایرانی، شرکت ارتباطات زیرساخت اعلام کرد: اینستاگرام فیلتر نشده است.

شبکه اجتماعی اشتراک گذاری تصویر با استفاده از تلفن همراه از روز گذشته برای برخی کاربران ایرانی مسدود شده است و در این راستا روابط عمومی شرکت ارتباطات زیرساخت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در اطلاعیه ای اعلام کرد: "اینستاگرام" وب سایت به اشتراک گذاری تصویر فیلتر نشده است.

این شرکت تاکید کرده است که بزرگترین شبکه اجتماعی اشتراک گذاری عکس جهان، فیلتر نشده است؛ این وب سایت یکی از حلقه های رابط شبکه‌های اجتماعی است که در اکتبر ۲۰۱۰ راه‌اندازی شد.

این درحالی است که برخی کاربران تلفن همراه برای استفاده از این شبکه اجتماعی بر روی صفحه نمایشگر تلفن همراه خود با صفحه پیوندها مواجه می شوند.

استفاده از سرویس "وی چت" یکی دیگر از نرم افزارهای کاربردی برای اشتراک گذاری محتوا و برقراری ارتباط از طریق چت که مورد استفاده کاربران تلفن همراه است هفته گذشته با دستور کارگروه تعیین مصادیق فیلترینگ، از دسترس خارج شده است.

در مورد فیلترشدن این شبکه اجتماعی نیز وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات هفته گذشته گفت: فیلتر شدن وی چت ربطی به وزارت ارتباطات ندارد و حتی ما اعلام کرده ایم که حاضریم بخشی از این شبکه اجتماعی که مورد اشکال این کمیته است را حذف کنیم چون بسیاری از افراد جامعه استفاده صحیحی از این شبکه اجتماعی دارند.

به گفته محمود واعظی وی چت یک شبکه اجتماعی چینی است که در برابر شبکه های اجتماعی غربی قد علم کرده و هم اکنون 400 میلیون عضو دارد که یک درصد آن هم در ایران هستند.

۱۳۹۲/۱۰/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...