نسخه چاپی

عده‌ای در وزارتخانه به فكر بازسازی فتنه هستند

عکس خبري -عده‌اي در وزارتخانه به فکر بازسازي فتنه هستند

شواهد نشان می‌دهد كه عده‌ای در وزارتخانه‌های علوم، آموزش و پرورش و وزارت كشور به فكر بازسازی فتنه هستند.

به گزارش نما؛ محمد سلیمانی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی پیش از ظهر امروز (دوشنبه) در نطق میان دستور خود در صحن علنی اظهار داشت: امروز یوم‌الله 9 دی است روزی که ملت ایران پس از نمایش صبری ایوب‌وار در مدت 7 ماه در مقابل فتنه‌گران قدرت الهی خود را به صحنه و میدان آورد و بساط فتنه‌گران را جمع کرد و دشمنان، رقاصان و مطربان شیطانی را به خانه‌هایشان بازگرداند.
وی افزود: 9 دی یعنی مردم به انقلاب و رهبرشان عشق می‌ورزند و از فتنه‌گران بیزاری می‌جویند، 9 دی یعنی صبر، مقاومت و پایداری قهرمانانه در مقابل ظلم و ستم سران فتنه و استکبار جهانی، 9 دی یعنی هر که در جمهوری اسلامی فتنه به پا کند و آتش فتنه برافروزند خود هیزم آتش می‌شود و در آن آتش می‌سوزد و گرچه خسارت جبران تأثیری هم وارد کند.
عضو کمیسیون صنایع مجلس خاطرنشان کرد: 9 دی یعنی آزمایش خواص و بچه‌‌های علما، حتی اگر عده‌ای رفوزه شوند تا سبب عبرت آیندگان شوند، 9 دی یعنی بچه‌های پیش‌ دبستانی هم بصیرت حضور، صبر و پایداری بیداری کنند، اما بعضی از بچه‌های علما آنقدر کم بصیرت می‌شوند که در اردوگاه فتنه‌گران مسئولیت سخن‌پراکنی پیدا کنند، این درد را مردم با تمام تلخی تحمل می‌کنند و تفکیک قائل می‌شوند، بین پدر فهیم و بصیرت و همان انداز که به پدر عشق می‌ورزند تلاش می‌کند پسر کم بصیرت را از راه‌ انحرافی نجات دهد و به او می‌گویند از این آبشخور آب نخور تا کم عقل نشوی.
نماینده تهران ادامه داد: 9 دی یعنی اینکه ملت ایران اهل کوفه نیست که علی تنها بماند، به ملت شریف عرض می‌کنم که همچنان صبور باشید، که زینب ز صبر شد چنین سربلند.
عضو کمیسیون صنایع مجلس بیان داشت: شواهد نشان می‌دهد که عده‌ای در وزارت علوم، آموزش و پرورش و وزارت کشور به فکر بازسازی فتنه هستند عده‌ای هم معتقدند که کانون این فکر در ستاد این وزارتخانه‌ها متمرکز شده و کمیته‌های ایکس در آن لانه کرده است، اگر چنین باشد بدانند که دانشمندان، آموزگاران، اساتید، دانشجویان و دانش‌آموزان فهیم و بصیر چنین فرصتی را به آنها نمی‌دهند، بنابراین بهتر است هر چه زودتر این کمیته‌های ایکس را جمع کنند.
سلیمانی اضافه کرد: دانشگاه باید عرصه علم، فرهنگ و سیاست باقی بماند و در جهت رشد و تعالی و افتخار آفرینی برای کشور حرکت کند.
وی افزود: فتنه‌گران آنقدر بی‌آبرو و بی‌ریشه‌ شده‌اند که جز با نفاق نمی‌توانند کاری از پیش ببرند.
نماینده تهران ادامه داد: دولت از کم کاری و سستی رنج می‌برد و مردم انتظار مطالبه دارند، افزایش نرخ ریالی ارز در لایحه بودجه به میزان 8 درصد، کاهش ارزش پولی ملی توسط دولت برای مردم قابل فهم نیست، آن را در راستای کنترل تورم کاهش گرانی نمی‌دانند، دولت برای افزایش درآمد خود نیاز به تلاش دارد که تلاش مشهودی ملاحظه نمی‌شود.
وی گفت: منافع کشور زیاد و غنی است اما دولت باید مانورهای روشنی را در جهت استقلال اقتصادی انجام دهد، لایحه بودجه فضاهای اساسی دارد که با همت و دولت نمایندگان نارسایی‌ها باید کمتر شود.
سلیمانی ادامه داد: ایجاد ظرفیت 35 میلیارد دلاری برای فاینانس در لایحه بودجه با کیفیتی که ارائه شده سبب کسری پنهان بودجه و گروگان‌گیری منابع بودجه عمومی در سال‌های بعد می‌شود و عمدتا سبب ایجاد کار و اشتغال برای خارجی‌ها به جای جوانان ایران می‌شود که لازم است بیشتر بحث و بررسی شود.

۱۳۹۲/۱۰/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...