نسخه چاپی

اورژانس باعث مرگ یك هنرمند شد؟

در حالی كه جهانگیر جهانگیری كارگردان قدیمی سینمای بدنه روز گذشته بر اثر ایست قلبی درگذشت، داوود جهانگیری فرزند این كارگردان گفت: پدرم دیروز ساعت 4 بعدازظهر دچار ایست قلبی شد و چون قلب شان با باتری كار می كرد امكان احیاء برایشان وجود داشت اما از آنجا كه اورژانس 15 دقیقه دیر رسید ایشان تمام كردند.

به گزارش نما به نقل از شبکه ایران: در حالی که جهانگیر جهانگیری کارگردان قدیمی سینمای بدنه روز گذشته بر اثر ایست قلبی درگذشت، داوود جهانگیری فرزند این کارگردان گفت: پدرم دیروز ساعت 4 بعدازظهر دچار ایست قلبی شد و چون قلب شان با باتری کار می کرد امکان احیاء برایشان وجود داشت اما از آنجا که اورژانس 15 دقیقه دیر رسید ایشان تمام کردند.

نسیم نوشت:این را به مسئولان اورژانس هم گفتم که اگر زودتر می آمدند ما پدرمان را از دست نمی دادیم.وی افزود: ایشان سابقه بیماری قلبی هم داشتند که به حدود 15 سال قبل بازمی گشت اما در تمام این سالها سعی می کردند با رعایت رژیم غذایی به فعالیتهای خود ادامه دهند. در ماههای اخیر به واسطه آلودگی هوا هم به شدت تحت فشار بودند و در نهایت دیروز به دیار باقی شتافتند.

وی خبر داد؛ فردا راس ساعت 9 صبح مراسم تشییع جنازه ایشان از مقابل خانه سینما انجام می شود. به جز سینماگران از دفتر رسول خادم هم با من تماس گرفته و گفتند بناست گروهی از ورزشکاران هم در مراسم پدر حاضر باشند.

۱۳۹۲/۱۰/۹

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...