نسخه چاپی

تعطیلی مدارس برخی استان‌ های كشور

بارش برف كه از روز سه شنبه در بخش وسیعی از استانهای غربی و مركزی كشور آغاز شده است روز چهارشنبه مدارس مناطقی از استانهای كرمانشاه ، ایلام ، چهارمحال و بختیاری و اصفهان را تعطیل كرد.

به گزارش نما به نقل از ایرنا: بارش برف که از روز سه شنبه در بخش وسیعی از استانهای غربی و مرکزی کشور آغاز شده است روز چهارشنبه مدارس مناطقی از استانهای کرمانشاه ، ایلام ، چهارمحال و بختیاری و اصفهان را تعطیل کرد.

مدارس ابتدایی بخش بازفت کوهرنگ و فلارد لردگان در استان چهارمحال و بختیاری ، مدارس ابتدایی سنقر کلیایی ، کنگاور ، کرند و بیلوار در استان کرمانشاه ، مدارس ابتدایی بروجرد در استان لرستان ، مدارس ابتدایی و راهنمایی فریدون شهر اصفهان ، همه مدارس شهرستان ایلام و نیز مدارس نوبت صبح منطقه یک و دو همدان و مدارس شهرستانهای نهاوند ، کبودرآهنگ ، اسدآباد ، بهار ، فامنین و بخشهای خزل ، قهاوند ، جوکار ، قروه درجزین ، لالجین و گل تپه در استان همدان امروز به علت بارش برف تعطیل است.

بارش برف در این استانها همچنان ادامه دارد و بر اثر یخبندان شدید و لغزندگی معابر و جاده ها ، حرکت خودروها در راههای اصلی و فرعی این مناطق به کندی صورت می گیرد.

پلیس راه به رانندگانی که قصد عبور از جاده های این استانها را دارند توصیه کرده است که خودروهای خود را به تجهیزات ایمنی زمستانی و زنجیر چرخ مجهز کرده و با احتیاط رانندگی کنند.

هواشناسی برای این مناطق در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هوای ابری همراه با بارش برف و باران پیش بینی کرده است .

۱۳۹۲/۱۰/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...