نسخه چاپی

فریادهای دایی امروز هم شنیده شد

تمرین امروز پرسپولیس در هوای برفی در ورزشگاه درفشی‌فر برگزار شد.

به گزارش نما، تمرین تیم فوتبال پرسپولیس صبح امروز در ورزشگاه درفشی‌فر دنبال شد. در این تمرین پرسپولیسی‌ها آخرین مرور کارهای تاکتیکی را به همراه شوت‌زنی به سمت دروازه و کارهای ترکیبی 4 نفره در دستور کار خود داشتند.



* امید عالیشاه زیر نظر پزشکان تیم و بدنساز تمرین کرد.



* به دلیل بارش برف و خیس بودن زمین پرسپولیسی‌ها در نیمه زمین که کاور آن برداشته شده بود تمرین کردند البته دایی انتقادهایی را به افرادی که مسئول نگهداری چمن بودند داشت. این افراد که برخی اوقات در روزهای گذشته به دلیل بی‌حوصلگی این کاورها را روی چمن نکشیدند باعث شده تا کیفیت زمین درفشی‌فر هر روز بدتر از دیروز شود. دایی به این موضوع به شدت انتقاد داشت.



* ترکیب تیم نفت در دو دیدار گذشته زیر چشم‌های ذره‌بینی کادر فنی پرسپولیس قرار گرفت و به دقت این ترکیب بررسی شد. همچنین مهار مهاجمانی مانند رضا نوروزی در دستور کار قرمزپوشان بود.



* یونس گرایلی سرمربی پرسپولیس قائمشهر در تمرین امروز حضور داشت.



* دروازه‌بان‌های پرسپولیس به همراه نوری و دهنوی 20 دقیقه بیشتر از سایر بازیکنان به تمرین پرداختند.



* 30 هوادار پشت در‌های بسته حضور داشتند.



* رضا حقیقی دقایقی خیلی کوتاه در تمرین امروز شرکت اما با دستور کادر پزشکی امروز هم استراحت کرد و به مراحل درمانی خود پرداخت.



* فریادهای دایی در تمرین امروز نیز کاملا شنیده می‌شد.



* انگیزه بالای پیام صادقیان نیز در تمرین امروز در نوع خود بسیار جالب بود. با دلداری‌هایی که به این بازیکن دادند او انگیزه مضاعفی برای دربی 78 دارد.



* دایی به مسئولان نگهدارنده چمن درفشی‌فر تذکر می‌داد که باید بیشتر به وظیفه خود عمل کنند تا زمین چمن این طور وضعیت بدی نداشته باشد.

فارس

۱۳۹۲/۱۰/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...