نسخه چاپی

رهبر داعش كشته شد؟

رسانه های خبری منطقه از كشته شدن ˈابوعبدالرحمان البغدادیˈ رهبر گروه ˈدولت اسلامی عراق و شامˈ (داعش) وابسته به ˈالقاعدهˈ در استان ˈالانبارˈ عراق خبر دادند.

به گزارش نما؛ براساس اعلام این رسانه ها، البغدادی به همراه 61 تن دیگر توسط جوانان عشائر استان الانبار کشته شدند.
ˈداعشˈ با استفاده از بلندگوهایی، اعضای عشائر استان الانبار و نیز ماموران پلیس را برای پیوستن به این گروه به منظور برقراری دولت اسلامی در این استان فرا خوانده است. در مقابل افرادی از عشائر عراق و پلیس این کشور در اقدامی مشترک با حمله به اعضای گروه داعش، برخی از آنها را کشته و شماری را نیز به اسارت گرفتند.
پایگاه اینترنتی العربیه در این رابطه نوشت: پلیس عراق با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که در درگیری های امروز (جمعه) در دو شهر ˈالرمادیˈ و ˈفلوجهˈ 32 غیرنظامی کشته شدند.
همچنین خبرگزاری فرانسه نیز به نقل از ˈشیخ احمد ابو ریشهˈ رییس ˈکنگره بیداری عراقˈ از کشته شدن 62 تن از اعضای گروه القاعده از جمله ˈابوعبدالرحمن البغدادیˈ رهبر گروه داعش خبر داد.
به گفته ابو ریشه، البغدادی در درگیری میان افراد گروه داعش و عشائر عراق کشته شده است.
وی افزود: ˈ46 تروریست از عناصر داعش در شهر الرمادی و 16 تن دیگر از آنها در منطقه خالدیه کشته شدندˈ.
به نوشته پایگاه اینترنتی العربیه، رییس ˈکنگره بیداری عراقˈ روز چهارشنبه در بیانیه ای از جوانان عشائر عراق خواسته بود تا با پلیس این کشور علیه گروه داعش همکاری کنند.
نیروهای دولتی عراق و عشائر الانبار صبح امروز پس از درگیری با اعضای گروه ˈداعشˈ و اخراج آنها از شهر، مراکز پلیس را بار دیگر بازگشایی کردند.

۱۳۹۲/۱۰/۱۴

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...