نسخه چاپی

20 كشته و زخمی در خشونت‌های پراكنده‌ روز گذشته عراق

بر اثر خشونت‌های پراكنده‌ای كه روز جمعه در مناطق مختلفی از عراق رخ داد 7 نفر از جمله 6 نیروی امنیتی كشته و 13 نفر دیگر زخمی شدند.

به گزارش نما به نقل از خبرگزاري شين هوا ، يک منبع در پليس عراق در شهر بعقوبه در شمال شرق بغدادگفت: مردان مسلح ناشناس به سوي يک مرکز ايست و بازرسي ارتش عراق در منطقه ( العظيم ) در شصت کيلومتري شمال بعقوبه حمله کردند و با انواع سلاح با نيروهاي مستقر در اين مرکز درگير شدند ، چهار سرباز عراقي را کشتند ولي هنوز آماري درباره تلفات مهاجمان منتشر نشده است.

اين منبع افزود نيروهاي گشتي پليس روز جمعه يک فرد مسلح را که در حال جاسازي بمب در کنار جاده‌اي در منطقه المقداديه در چهل کيلومتري شمال شرق بعقوبه بود هدف قرار دهند و بکشند.

يک منبع در پليس شهر حله در صد کيلومتري جنوب بغداد نيز گفت:‌ بر اثر انفجار بمب در مسير گشتي پليس در منطقه (جوف الصخر ) در شصت کيلومتري شمال بابل يک نيروي پليس کشته و شش نفر ديگر زخمي شدند.

همچنين در حمله مسلحانه‌اي که به مرکز پليس در منطقه الطارميه در سي کيلومتري شمال بغداد صورت گرفت يک نيروي پليس کشته شد و پنج نفر ديگر زخمي شدند.

خضير هلوب معاون اول استاندار استان صلاح الدين نيز از حادثه ترور جان سالم به در برد.

اين حادثه افراد مسلح ناشناس به سوي خودرو وي هنگام عبور از جاده اصلي نزديک منطقه العوجه در جنوب تکريت يورش بردند و بر اثر آن دو نفر از محافظانش به شدت زخمي شدند ولي به شخص هلوب آسيبي نرسيد.

۱۳۹۲/۱۰/۱۴

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...