نسخه چاپی

با كسب اكثریت آرارئیس فدراسیون كشتی مشخص شد

مجمع انتخابات ریاست فدراسیون كشتی در شرایطی برگزار شد كه عباس جدیدی به عنوان یكی از گزینه های ریاست این فدراسیون با نامه سازمان بازرسی مجوز حضور در مجمع را دریافت نكرد و رسول خادم به عنوان جدی ترین گزینه با كسب اكثریت آرای اعضای مجمع به عنوان رئیس چهار سال آینده فدراسیون گوش شكسته‌ها انتخاب شد.

به گزارش نما، مجمع انتخابات فدراسیون کشتی از ساعت 10:30 امروز شنبه با حضور نصرالله سجادی معاون وزارت ورزش و جوانان و رئیس مجمع در سالن اصلی آکادمی ملی المپیک برگزار شد که در پایان رسول خادم قهرمان پیشین جهان و المپیک با کسب 37 رای از 38 رای ماخوذه برای چهار سال آینده به عنوان رئیس این فدراسیون انتخاب شد.

مجتبی شیرازی تنها رقیب رسول خادم در این انتخابات بود زیرا پیش از شروع رای‌گیری، علی بدیع، حمید سیفی و محمدرضا توپچی به نفع خادم انصراف داده بودند و عباس جدیدی در جلسه مجمع حضور نیافت.

فدراسیون کشتی در حالی رئیس خود را شناخت که طی دو سال گذشته با سرپرستی حجت‌الله خطیب اداره می‌شد و پس از کناره گیری وی، رسول خادم به عنوان سرپرست مشغول به کار شد و توانست آرامش نسبی را به این فدراسیون برگرداند. وی همچنین محمد بنا سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی ایران در المپیک لندن را هم به تیم ملی بازگرداند.

به گزارش مشرق، به این ترتیب پس از امیررضا خادم که در گذشته یک‌بار رئیس فدراسیون کشتی شده بود، رسول برادر وی نیز توانست روی صندلی ریاست فدراسیون کشتی بنشیند تا بار دیگر یک گوش شکسته در راس ورزش اول کشور قرار بگیرد.

۱۳۹۲/۱۰/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...