نسخه چاپی

گودرزی تاكید كرد:

واگذاری سهام سرخابی‌ها در جلسه امروز فراكسیون رهروان مجلس

عکس خبري -واگذاري سهام سرخابي‌ها در جلسه امروز فراکسيون رهروان مجلس

عضو شورای مركزی فراكسیون رهروان ولایت مجلس گفت: در جلسه امروز این فراكسیون، وزیر ورزش و جوانان گزارشی از عملكرد ۱۰۰ روزه این وزارتخانه ارائه و بر واگذاری سهام باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال تأكید كرد.

به گزارش نما، اسماعیل جلیلی عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره به جلسه امروز این شورا، گفت: در جلسه امروز، گودرزی وزیر ورزش و جوانان حضور یافت.

وی افزود: در این جلسه وزیر ورزش و جوانان توضیحاتی در مورد عملکرد ۱۰۰ روزه این وزارتخانه به نمایندگان ارائه کرد.

عضو شورای مرکزی فراکسیون رهروان ولایت مجلس در ادامه اظهارداشت: در بخش دیگری از جلسه امروز، اعضای شورای مرکزی فراکسیون، دغدغه‌ها و نقطه نظراتشان را در مورد انتصاب‌ها، انتخاب‌ها و فدراسیون‌های ورزشی مطرح کردند.

جلیلی تأکید کرد: در ادامه جلسه امروز، وزیر ورزش نیز دیدگاه‌هایش را مطرح کرد و گفت که تلاش می‌کند در انتخاب مدیران ورزشی استان‌ها با تعامل نمایندگان و استانداران از نیروهایی که در مجموعه وزارت ورزش هستند، بهره بگیرد.

وی در ادامه افزود:در جلسه امروز، گودرزی در مورد فدراسیون‌ها نیز گفت که با توجه به اینکه سازمان بازرسی اعلام کرده بود که بکارگیری مدیران دوشغله ممنوع است، تأکید کرد که به دلیل اینکه سازمان‌های نظارتی در این امر ورود کرده‌اند، مکلف به رعایت قانون هستیم. بنابراین تلاش می‌شود دو شغله‌‌ها در فدراسیون ها به کار گیری نشوند.

عضو شورای مرکزی فراکسیون رهروان ولایت مجلس ادامه داد: در بخش دیگری از جلسه امروز این شورا که جلالی رئیس فراکسیون نیز حضور داشت، وزیر ورزش گفت که برای توزیع منابع به طور متوازن در مناطق مختلف کشور در این وزارتخانه در حوزه ورزش و امور جوانان تلاش می‌شود.

جلیلی خاطر نشان کرد: در پایان این جلسه، گودرزی گفت که در بخش جوانان و ورزش رویکرد دولت و این وزارتخانه برای واگذاری باشگاه‌ها از طریق بورس به مردم است که در این زمینه از باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس نیز نام برد.

۱۳۹۲/۱۰/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...