نسخه چاپی

شیرینی دادن به پزشك پرسپولیس

مدیر روابط عمومی اورژانس تهران جریان پول دادن شیرینی به پزشك باشگاه پرسپولیس در جریان بازی پرسپولیس و نفت تهران را تشریح كرد.

به گزارش نما، حسن عباسی در مورد بحث پول گرفتن راننده آمبولانس اورژانس تهران در دیدار پرسپولیس و نفت تهران گفت: ابتدا باید بگویم ما هیچ راننده‌ای را در آمبولانس‌های خود به کار نمی‌گیریم بلکه راننده‌های اورژانس تهران همگی کارشناس یا حداقل تکنسین‌های فوریت‌های پزشکی هستند و تمامی خدمات ارائه شده از سوی اورژانس تهران رایگان است و ما هیچ کار انتفاعی‌ای انجام نمی‌دهیم ضمن اینکه تمای کارهای ما هم اورژانسی است و کار غیراورژانسی هم نداریم در آن صحنه پزشک پرسپولیس معطل گرفتن پول از سرپرست تیم بود.

وی ادامه داد: متاسفانه در آن صحنه برخی به اشتباه تصور کرده بودند که راننده آمبولانس که همان تکنسین ما بوده قصد گرفتن پول داشته که اصلا چنین چیزی درست نیست. ما 160 آمبولانس داریم که روزانه 1500 ماموریت در تهران انجام می‌دهند و کلیه این ماموریت‌ها رایگان است و در تمامی مسابقات مهم ورزشی، مذهبی و مناسبت‌ها اورژانس تهران حضوری فعال دارد نباید به خاطر یک سوء تفاهم همه زحمات پرسنل اورژانس تهران زیر سوال برود و آنها در مظان اتهام قرار بگیرند که می‌خواستند پول بگیرند در حالی که تمامی پرسنل ما کارمندانی شریف و پرتلاش هستند.

وی در مورد حضور اورژانس تهران در دربی گفت: در دربی تهران ما یک شب جلوتر اتوبوس اورژانس را به ورزشگاه می‌فرستیم، چند موتورآمبولانس هم در ورزشگاه مستقر می‌کنیم و بیش از 40 پرسنل ما درگیر این مسابقه هستند که باز هم تاکید می‌کنم تمامی خدمات ارائه شده رایگان و بدون دریافت وجه است.

۱۳۹۲/۱۰/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...