نسخه چاپی

كاهش صد درصدی فیش‌های حج عمره

رئیس سازمان حج و زیارت گفت: با تمهیداتی كه بعثه مقام معظم رهبری و سازان حج و زیارت پیش‌بینی كرده فضای دلالی نقل و انتقال فیش‌های عمره برطرف شده است.

به گزارش نما، سعید اوحدی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران ، در این باره گفت: در اوایل آزاد شدن نقل وانتقال فیش‌های حج عمره قیمت آن تا 3 میلیون تومان هم رسید ، ولی امروز با تمهیداتی که داشتیم صد درصد قیمت‌ها کاهش پیدا کرده است.

وی در ادامه افزود: هم اکنون قیمت آزاد فیش عمره یک میلیون و 700 هزار تومان و مبلغی که در بانک وجود دارد یک میلیون و 200 هزار تومان است که قیمت از این هم پایین‌تر خواهد آمد به دلیل ظرفیتی که برای اعزام بر زائر اعلام شد.

اوحدی تصریح کرد: سازمان حج و زیارت تمهیداتی نیز در شهرهای درجه یک و دو پیش‌بینی کرده که اگر متقاضیانی برای نقل وانتقال فیش وجود دارد دیگر نیازی به واسطه نباشد و مطمئن هستیم در دوم بهمن‌ماه نقل و انتقال فیش پایین آید.‌

وی خاطرنشان کرد: توصیه جدی به زائرینی که مشتاق به تشرف هستند و فیش ندارند به دفاتر کارگزاری که سازمان حج و زیارت تعیین کرده مراجعه و از مجاری قانونی اقدام کنند تا به دام افراد سودجو نیفتند و امسال 70درصد افزایش عمره داشتیم که مرحله دوم در دوم بهمن به ظرفیت 450 هزار نفر برای عزیزان زائر اعلام خواهد شد.

۱۳۹۲/۱۰/۱۵

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...