نسخه چاپی

سگ موادیاب جزو تحریم ها است!

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر آذربایجان غربی گفت: سگ موادیاب جزء لیست تحریم های اعمالی علیه ایران از سوی كشورهای استكباری است.

به گزارش نما به نقل از ایرنا: رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر آذربایجان غربی گفت: سگ موادیاب جزء لیست تحریم های اعمالی علیه ایران از سوی کشورهای استکباری است.

سرهنگ کریم اکبری در گفت و گو با خبرنگاران افزود: در بسیاری از موارد در حوزه مبارزه با مواد مخدر با مشکل مواجه هستیم که یکی از مهمترین دلایل این مشکلات، تحریم های استکبار جهانی است به طوری که حتی سگ موادیاب را نیز برای ما تحریم کرده اند.

وی اضافه کرد: علاوه بر آن، دیگر تجهیزات آشکارساز مواد مخدر در کشور نیز از جمله موارد تحریم ایران هستند و این امر نشان می دهد، استکبار جهانی با مبارزه ایران با مواد مخدر مشکل دارد.

وی اظهار کرد: قاچاقچیان حرفه ای در حال حاضر از لحاظ ابزار و وسایل مورد استفاده از پلیس مبارزه با مواد مخدر جلوتر هستند چرا که باندهای سوداگر مرگ، از سوی استکبار جهانی حمایت می شوند.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر آذربایجان غربی ادامه داد: فساد اخلاقی، مشروبات الکلی و مواد مخدر سه ضلع مثلث مبارزه نرم استکبار جهانی علیه ملت ایران و ملت های آزاده جهان است که در این خصوص تمام تلاش خود را به کار گرفته اند.

سرهنگ اکبری گفت: تمامی باندهای مافیایی مواد مخدر از خارج از مرزهای ایران کنترل و راهبری می شوند که مقر آنها نیز در همسایگان ایران قرار دارد.

وی افزود: موضوع مواد مخدر در حال حاضر یک جنگ تمام عیار است و هر روز نیز ابزار این جنگ هوشمندتر و پیچیده تر می شود.

وی اضافه کرد: ما تمام توان خود را برای مبارزه به کار می گیریم و این فتوحاتی نیز که در مبارزه با مواد مخدر به دست می آید نتیجه عنایت الهی و تلاش شبانه روزی جان بر کفان نیروی انتظامی است.

۱۳۹۲/۱۰/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...