نسخه چاپی

عامل تنش در دانشگاه‌ها

رئیس سازمان بسیج دانشجویی با اشاره به وجود نگاه خاص جناحی در وزارت علوم گفت: هیأت ارزیابی وزارت علوم نه‌تنها به مطالبات جامعه دانشگاهی اهمیت نمی‌دهد بلكه خود عامل تنش در دانشگاه‌ها است.

مبه گزارش نما؛ به نقل از فارس،محمدودود حیدری رئیس سازمان بسیج دانشجویی با انتقاد از اعزام هیئت ارزیابی 3 نفره وزارت علوم به دانشگاه‌ها اظهار داشت: البته بحث نظارت و بررسی فضای دانشگاه‌ها از حقوق وزارت علوم است اما چنین عملی باید در وقت مناسب و با دستورالعمل درست انجام شود.
رئیس سازمان بسیج دانشجویی با اشاره به وجود علامت سوال درخصوص فعالیت این هیأت گفت: در حقیقت این هیأت بهانه‌ای برای جابه‌جایی گسترده در دانشگاه‌ها است. اگرچه تغییرات جزو حقوق وزارت علوم است اما این تغییرات باید از نگاه سیاسی و جناحی به دور باشد.
وی افزود: وزارت علوم با نگاه جناحی خاصی در دانشگاه‌ها فعالیت می‌کند و باید با شفاف‌سازی ابهامات موجود در این زمینه را رفع کند.
حیدری با تاکید بر اینکه فعالیت هیأت 3 نفره بازرسی وزارت علوم عاملی برای تشنج در دانشگاه‌ها است، گفت: این هیأت نه‌تنها به مطالبات دانشجویان و مشکلات موجود دانشگاه‌ها اهمیتی نمی‌دهد بلکه خود عامل تنش در دانشگاه‌ها است.
رئیس سازمان بسیج دانشجویی در پایان خاطرنشان کرد: اگر این هیأت ابهامات موجود در قبال فعالیت‌هایش را شفاف نکند، دانشگاه ضربات جبران‌ناپذیری خواهد خورد و قطعا حس بی‌اعتمادی جامعه دانشگاهی به این هیأت افزایش خواهد یافت.

۱۳۹۲/۱۰/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...