نسخه چاپی

سالك :

مطهری استثنا نیست

نماینده مردم اصفهان با حمایت از عملكرد دستگاه قضائی، گفت: حساسیت به فتنه 88 و برخورد با حامیان آن مطالبه مردم از دستگاه قضائی است و بهتر است مطهری به قانون تمكین كند.

به گزارش نما؛ حجت‌الاسلام احمد سالک نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با بیان اینکه دستگاه قضائی در برخورد با مفسدان اقتصادی عملکرد قابل قبولی داشته است، گفت: دستگاه قضائی بدون نقص و اشتباه نیست اما در مجموع عملکرد آن مثبت است.
وی با بیان اینکه قانون به نمایندگان درباره اظهار نظر در حیطه قانون اساسی اختیار و مصونیت داده است، تصریح کرد: حمایت از فتنه گران، اقدام علیه قانون اساسی و ارزش‌های انقلاب اسلامی است. کسی نمی‌تواند به بهانه مصونیت قانونی از فتنه حمایت کند.
سالک با بیان اینکه «اظهارات آقای علی مطهری در حیطه نمایندگی ایشان نبود»، گفت: قانون اساسی اجازه عدول از خطوط قرمز را به هیچ فردی نمی‌دهد چه نماینده باشد چه غیر نماینده. فتنه‌گران با توهین به مقدسات و ارزش‌های اسلامی تمام خطوط قرمز را زیر پا گذاشتند.
نماینده مردم اصفهان در پایان با بیان اینکه حساسیت دستگاه قضائی به فتنه گران و حامیان آنها مطالبه جدی مردم از دستگاه قضائی است،تاکید کرد: همه در برابر قانون یکسان‌ هستند و علی مطهری استثنا نیست لذا بهتر است ایشان به قانون تمکین کند.

۱۳۹۲/۱۰/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...