نسخه چاپی

سرقت‌ زن میانسال با خرما!

تا‌كنون 10شاكی از زن میانسال شكایت كرده‌اند كه حال بعضی از آنها با خوردن خرماهای مسموم وخیم شده و چند روزی در كما بوده‌اند.

«برادرم مدتی قبل فوت شد و هنوز نتوانسته‌ام با مرگش کنار بیایم». زن میانسال پس از گفتن این جمله با جعبه خرمایی که در دست داشت به طرف طعمه‌هایش در قبرستان می‌رفت و می‌گفت که خیرات است.

به گزارش جنوب نیوز، همشهری نوشت: طعمه‌های او خرمایی بر می‌داشتند و شروع به خوردن آن می‌کردند، غافل از اینکه خرما به داروی بیهوشی آغشته بود و همه این ماجرا سناریویی برای سرقت اموال آنهاست.اوایل دی‌ماه امسال زن جوانی به اداره آگاهی کرمانشاه رفت و پلیس را در جریان سرقت طلاهایش قرار داد.

او به مأموران گفت: دیروز برای فاتحه‌خوانی به قبرستان رفته بودم. آنجا خلوت بود و درحالی‌که کنار قبر مادرم نشسته بودم، زن میانسالی به همراه دخترش که حدودا 15ساله بود به طرفم آمدند. این زن جعبه خرمایی در دست داشت و به من گفت که چند‌ماه قبل برادرش فوت کرده و خرما برای خیرات است. من هم یکی از خرما‌ها را برداشتم و خوردم اما لحظاتی بعد سرم گیج رفت و دیگر چیزی نفهمیدم. وقتی به هوش آمدم متوجه شدم که زن میانسال با خرمای مسموم مرا بیهوش کرده و تمام طلاها و پول‌هایم را دزدیده است.

با این شکایت، تحقیقات کارآگاهان برای شناسایی و دستگیری سارقان شروع شد اما هنوز چند روز از ماجرا نگذشته بود که سرقت‌های مشابه دیگری هم به پلیس گزارش شد. همه سرقت‌ها در قبرستان‌های کرمانشاه و شهرهای اطراف رخ داده و سارقان نیز زنی میانسال و دختر نوجوانش بودند. همه مالباخته‌ها مدعی بودند که بعد از خوردن خرمایی که این مادر و دختر در قبرستان خیرات می‌کردند بیهوش شده و وقتی به هوش آمده‌اند، اموالشان سرقت شده بود. کارآگاهان که اطمینان داشتند این سرقت‌ها سریالی است وارد عمل شدند و با زیرنظرگرفتن قبرستان‌های کرمانشاه و شهرهای اطراف موفق شدند پس از گذشت 10روز از نخستین شکایت زن میانسال و 2 دخترش راکه در حال تعارف کردن خرمای مسموم به آخرین طعمه‌شان بودند، دستگیر کنند.

متهمان به اداره آگاهی انتقال یافتند و زن میانسال در بازجویی‌ها گفت: وضع مالی‌ام خوب نیست و دخلم به خرجم نمی‌رسد. از طرفی مشکل روحی دارم و مدت‌هاست که دارو مصرف می‌کنم. زمانی که داروها را مصرف می‌کردم از هوش می‌رفتم و اصلا متوجه نمی‌شدم در اطرافم چه می‌گذرد. بعد هم تصمیم گرفتم از همان داروهایی که خودم مصرف می‌کردم به طعمه‌هایم بدهم و با بی‌هوش‌کردن آنها اموالشان را سرقت کنم.

سرهنگ مرزبانی، رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه با اعلام این خبر گفت: تا‌کنون 10شاکی از زن میانسال شکایت کرده‌اند که حال بعضی از آنها با خوردن خرماهای مسموم وخیم شده و چند روزی در کما بوده‌اند.

وی ادامه داد: از افرادی که به این شیوه مورد سرقت قرار گرفته‌اند، درخواست می‌شود برای شناسایی متهمان و شکایت از آنها به پلیس آگاهی استان کرمانشاه مراجعه کنند.

۱۳۹۲/۱۰/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...