نسخه چاپی

كامران دستجردی در نطق میان دستور:

تكفیری‌ها مسلمان‌نما و لائیك هستند

عضو كمیسیون امنیت ملی با بیان اینكه تكفیری‌ها نه به مسیحی، نه به سنی و نه به شیعه رحم می‌كنند گفت: اینها مسلمان‌نما و حتی لائیك هستند.

به گزارش نما؛ حسن کامران دستجردی نماینده مردم اصفهان در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز ضمن عرض تسلیت به خانواده مرحوم علی اکبر پرورش و تبریک ماه ربیع‌الاول گفت: آمریکایی‌ها القاعده را ایجاد کردند اما امروز در آن مانده‌اند، تکفیری‌ها نه مسیحی و نه سنی و نه به شیعه رحم می‌کنند اینها مسلمان‌نما و حتی لائیک هستند.
وی ادامه داد: آنها حتی وقتی دیدند ماجد الماجد نفوذی است و اطلاعاتی دارد به او سم خورداندند و او را کشتند، اینها به هیچ کدام رحم نکردند، ما از مالکی دفاع می‌کنیم چرا که با قاطعیت وارد شد و این جریان تکفیری‌ها که واقعا یک جریان ناسالم است را مورد هجمه قرار داد.
عضو کمیسیون امنیت ملی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران پایه گذار هفته وحدت بود اظهار داشت: مقام معظم رهبری در سفر خود به کردستان فرمودند که سنی فلسطینی و شیعه لبنانی هردو علیه صهیونیست‌ها می‌جنگند و جمهوری اسلامی ایران سبب تقریب بین آنها شده است و در مورد سوریه هم همیشه تاکید داشتند که باید راه حلی سیاسی در نظر گرفته شود و امروز دنیا بعد از سه سال به این نتیجه رسیده است.
وی با اشاره به جلسه غیرعلنی صبح امروز بهارستان با حضور وزیر بهداشت گفت: در این جلسه آقای وزیر نگفت که تبعیض را چگونه می‌خواهد برطرف کند، در درمان نباید هیچ تبعیضی وجود داشته باشد و درمان سرباز و سردار، وزیر و وکیل و فقیر و غنی باید یکسان باشد و باید نسبت به این مساله حساس بود چرا که جان، جان است اما متاسفانه امروز اشرافی‌گری هم در درمان وجود دارد.

۱۳۹۲/۱۰/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...