نسخه چاپی

تلاش غرب برای تغییر ذائقه ملت ها

عکس خبري -تلاش غرب براي تغيير ذائقه ملت ها

امام جمعه اردبیل گفت: مسوولان فرهنگی برای جلوگیری از سرقت های اعتقادی و اخلاقی در جامعه تلاش كنند.

به گزارش نما؛ حجت الاسلام سیدحسن عاملی در نشستی با مسوولان آموزش و پرورش استان با تاکید بر لزوم دفاع از حریم اهل بیت (ع) و صیانت از آن در مقابل حرکت های مسموم فرهنگی افزود: جامعه ما از لحاظ اعتقادی و اخلاقی مورد هجمه شدید دشمنان قرار گرفته و باید در این زمینه بیشتر تلاش شود.
وی با بیان این که حرکت های تفرقه افکنانه فرقه وهابیت با هیچ منطق و عقل سالمی سازگار نیست افزود: دشمنان ما در سه دهه گذشته بارها با ارائه الگوهای ضد دینی و ضد ارزشی درصدد منحرف نشان دادن نسل جوان ما بودند که در این مسیر ناکام مانده اند.
وی گفت: غرب با افزایش هیجانات و با توسعه فرهنگ بی بند و باری در جهان سعی در تغییر ذائقه ملت ها دارد تا با نابودی فرهنگ ها، عقلانیت را از بشریت دور کند.
امام جمعه اردبیل با اشاره به این که فرهنگ خشونت فرهنگ نیست اظهار کرد: کانال های ماهواره ای و فیلم های ساخت غرب که با هزینه های هنگفت تولید می شوند فقط وسیله سرگرمی و تفریح نیستند بلکه پیام دارند.
وی هدف دشمنان را همسان سازی فرهنگی در آداب و رسوم ، پوشش و ارضای غریزه جنسی دانست و از مسوولان آموزش و پرورش استان خواست برای مصونیت جامعه از انحرافات فرهنگی و تربیتی در محیط آموزش و پرورش به شبهات دینی دانش آموزان پاسخ قابل قبول و منطقی داده شود.
مدیرکل آموزش و پرورش استان نیز در این نشست گفت: آموزش و پرورش در کنار تعلیم و تربیت به اخلاق و دین دانش آموزان نیز توجه و تاکید دارد.
صابر سپهری راه مقابله با افکار انحرافی را توجه به آموزش و پرورش دانست و افزود: رویکرد آموزش و پرورش شکوفایی فطرت و ارتقای تفکر ، تعقل ، ایمان ، عمل و اخلاق برای دستیابی به حیات طیبه است.

۱۳۹۲/۱۰/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...