نسخه چاپی

افزایش بهای قبوض آب و برق صحت دارد

وزیر نیرو از افزایش هزار تا 5 هزار تومانی قبوض آب و برق براساس كم مصرف و پرمصرف بودن مشتركان خبر داد و گفت: اعلام قطعی این موضوع منوط به تأیید هیئت دولت و سازمان هدفمندی یارانه‌هاست.

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان: وزير نيرو از افزايش هزار تا 5 هزار توماني قبوض آب و برق براساس کم مصرف و پرمصرف بودن مشترکان خبر داد و گفت: اعلام قطعي اين موضوع منوط به تأييد هيئت دولت و سازمان هدفمندي يارانه‌هاست.

حميد چيت‌چيان وزير نيرو در خصوص برنامه‌هاي اين وزارت خانه به منظور افزايش تعرفه‌هاي آب و برق گفت: سناريوهاي متعددي در خصوص اين موضوع مورد مطالعه قرار گرفته و اثرات هر کدام از آنها در افزايش احتمالي سبد خانوار مورد بررسي قرار گرفته است.

وي ادامه داد: تمام پيشنهادات در اختيار دولت و سازمان هدفمندي قرار گرفته است و به دليل انعکاس‌هاي گوناگون ممکن است در اين خصوص در بين جامعه وجود داشته باشد اعلام نتيجه قطعي آن در آينده اعلام خواهد شد.

چيت‌چيان با بيان اينکه بررسي تعديل تعرفه‌هاي آب و برق به کمک کار کارشناسي و گروهي صورت گرفته، افزود: با مشورت متخصصين تمام جوانب امر در نظر گرفته شده است.

وزير نيرو در ادامه گفت: افزايش قيمت هزار تا پنج هزارتوماني قبوض آب و برق براي مصرف‌کنندگان تأييد مي‌کنم اما اعلام قطعي اين موضوع منوط به تأييد دولت و سازمان هدفمندي يارانه‌ها است.

وي اظهار داشت: در حال حاضر با مقايسه قبوض تلفن و قبوض آب و برق مشخص مي شود که هر خانوار در هر ماه بالغ بر 66 هزار تومان هزينه مخابرات پرداخت مي‌کند در حالي که 50 درصد کل خانوار کشور کمتر از 5 هزار تومان بابت قبوض آب وبرق هزينه پرداخت مي‌کند.

وي خاطرنشان کرد: تعديل تعرفه‌هاي با توجه به شرايط اقتصادي جامعه در سنجيدن تمامي شرايط امر صورت خواهد گرفت.

۱۳۹۲/۱۰/۲۱

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...