نسخه چاپی

اموال مه آفرید روی دست قوه قضاییه

وكیل مدافع متهم اصلی فساد بزرگ مالی ضمن تشریح آخرین وضعیت رد مال مه آفرید امیرخسروی دراین پرونده گفت: قوه قضاییه درسه مرحله مزایده اموال موكلش موفق به فروش تنها 10 میلیارد تومان از اموال وی شده است.

به گزارش نما؛ به نقل از ایرنا،«غلامعلی ریاحی» رقم کل بدهی های مه آفرید امیرخسروی به پنج بانک ملی، پارسیان، رفاه، سپه و بانک سامان ناشی از این پرونده را یک هزار و 570 میلیارد تومان عنوان کرد.
وکیل مدافع متهم اصلی پرونده فساد بزرگ مالی با بیان اینکه بانک ملی برای دریافت بدهی های خود درصدد تهاتر با شرکت های متعلق به گروه آریا است گفت: طلب بانک ملی از موکلم در این پرونده حدود یک هزار میلیارد تومان است و مطالبات خارج از پرونده هم ازهفت شرکت دیگر متعلق به گروه آریا دارد.
ریاحی افزود: طلب بانک ملی دراین پرونده به گونه ای است که می تواند برای دریافت مطالباتش با شرکت های گروه آریا تهاتر کند.
وکیل مدافع مه آفرید امیر خسروی اضافه کرد: یکی از شرکت هایی که قرار است با بانک ملی تهاتر شود، گروه ملی فولاد است اما هنوزسرتعیین قیمت واقعی این شرکت با بانک ملی توافقی انجام نشده است.
وی با بیان اینکه درباره سایر بانک ها نیز رد مال جریان دارد و در حال مذاکره با آنها هستند گفت:به این بانک ها نیز پیشنهاد شده اگرتوان مالی دارند، بجای طلب های خود شرکت های گروه آریا را بردارند اما به دلیل رقم پایین مطالبات آنها، بعید به نظر می رسند بتوانند با شرکت های متعلق به گروه آریا تهاتر کنند.

۱۳۹۲/۱۰/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...