نسخه چاپی

جدیدترین اظهارات وزیر ارتباطات درباره وی چت

وزیر ارتباطات كه پیش از این تاكید كرده كه وزارت ارتباطات در فیلترینگ شبكه اجتماعی وی چت نقشی نداشته در آخرین اظهار نظر خود در این باره گفت:« من هیچ علایمی ندارم كه این فیلترینگ به دلیل مسایل اقتصادی فیلتر شده باشد و با این كار هم شدیدا مخالفم.»

به گزارش نما به نقل از ایسنا، محمود واعظی که امروز در برخی شبکه‌های اجتماعی داخلی به گفت‌وگو با کاربران پرداخته بود در پاسخ به پرسش‌های متعددی که در ارتباط با فیلترینگ وی چت و ربط دادن آن به ضررهای مالی اپراتورهای تلفن همراه مطرح شده بود اظهار کرد:«سوالاتی در ارتباط با فیلتر کردن وی چت و .. است که به دلیل کمتر شدن درآمد برخی شرکتها مثل اپراتور اول و دوم بوده، ما شدیدا مخالف این هستیم که برای مسائل اقتصادی بخواهیم شبکه‌ای را فیلتر کنند. من هیچ علایمی ندارم که این فیلترینگ به دلیل مسایل اقتصادی فیلتر شده باشد و با این کار هم شدیدا مخالفم.
به گفته او در آینده بسیاری از تماسها روی همین بستر اینترنت برقرار میشود و لذا ما نمیتوانیم در ایران در مقابل پیشرفت علم مقاومت کنیم و حتی سیاست ما این است و یکی از دلایلی که دنبال این هستیم که پهنای باند زیاد شود این است که همه ارتباطات را چه در داخل و چه در خارج بر همین بستر اینترنت برقرار کنیم و به همین دلیل فیلتر وی چت نباید به دلایل اقتصادی باشد.»

۱۳۹۲/۱۰/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...