نسخه چاپی

خودرو دانش آموزان در تهران دچار سانحه شد

سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران ضمن تشریح جزییات تصادف اتوبوس شركت واحد با سرویس مدرسه گفت: یكی از دانش آموزان دچار سانحه شد كه این دانش آموز نیز در حال حاضر حال عمومی دانش اموز خوب است و از بیمارستان به مدرسه منتقل شده است.

به گزارش نما به نقل از مهر: سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران ضمن تشریح جزییات تصادف اتوبوس شرکت واحد با سرویس مدرسه گفت: یکی از دانش آموزان دچار سانحه شد که این دانش آموز نیز در حال حاضر حال عمومی دانش اموز خوب است و از بیمارستان به مدرسه منتقل شده است.

مسعود ثقفی گفت: صبح یکشنبه یک دستگاه اتوبوس شرکت واحد در میدان ولیعصر(عج) با یک مینی بوس که سرویس مدرسه دانش آموزان زرتشتی بود، تصادف کرد که از 5 دانش آموز این مینی بوس تنها یکی از آنها دچار سانحه شد.

وی افزود: البته پس از تصادف تمامی دانش آموزان به بیمارستان امام خمینی(ره) منتقل شدند و چهار دانش آموز پس از کنترل پزشکان به مدرسه رفتند. تنها یکی از دانش آموزان مقطع ابتدایی از ناحیه استخوان دست دچار شکستگی شده است که پس از گرفتن گچ دست، این دانش آموز نیز به مدرسه منتقل شده است.

ثقفی درباره اینکه آیا مینی بوس مجوز سرویس مدرسه را داشته است، گفت: انجمن زرتشتیان خود اقدام به گرفتن این مینی بوس برای دانش آموزان زرتشتی کرده بود. البته این انجمن تعهد لازم را از اولیای دانش آموز گرفته بود که مسئولیت وقوع هر حادثه ای بر عهده والدین است.

وی درباره علت حادثه توضیح داد: راهنمایی و رانندگی هنوز علت حادثه را اعلام نکرده، اما با توجه به اینکه اتوبوس به مینی بوس برخورد کرده به نظر می رسد که با توجه به سرعت بالای اتوبوس، راننده اتوبوس باید مقصر باشد

۱۳۹۲/۱۰/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...