نسخه چاپی

بیمه شدن تمام ایرانیان به جای تقسیم پول!

قائم مقام وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعی تحت پوشش بیمه درمانی قرار گرفتن تمام ایرانیان را از برنامه‌های سال آینده دولت یازدهم بیان كرد و گفت: به جای اینكه پول را بین دارا و ندار تقسیم كنیم همه افراد را تحت پوشش بیمه درمانی قرار می‌دهیم.

به گزارش نما به نقل از فارس: ابوالحسن فیروزآبادی قائم مقام وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مراسم تودیع و معارفه مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان که ظهر امروز در تالار اجتماعات این اداره کل برگزار شد اظهار کرد: خوزستان از مهم‌ترین و استراتژیک‌ترین استان‌ها برای جمهوری اسلامی ایران است.

وی ادامه داد: به همین دلیل است که رئیس جمهور دولت تدبیر و امید این استان را به عنوان نخستین مقصد سفرهای ریاست جمهوری خود انتخاب کرد.

قائم مقام وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: ارقام نشان می‌دهد که مردم با یک تورم 40 درصدی درگیر هستند و قدرت خرید پایین آمده است.

وی با بیان اینکه این شرایط تنها مختص به خوزستان نیست اضافه کرد: ما درگیر یک جنگ بزرگ با قدرت‌های بزرگ جهان هستیم که می‌خواهند ملت ایران در چارچوب‌هایی که آن‌ها مشخص می‌کنند حرکت کنند.

فیروزآبادی با اشاره به اینکه ملت ایران هیچ‌گاه تسلیم این قدرت‌ها نمی‌شوند اذعان کرد: دولت تدبیر و امید با یک نگاه ملی در راستای حل مشکلات گام برمی‌دارد.

وی از هدفمند شدن پرداخت یارانه‌ها و سبد کالا برای جامعه هدف خبر داد و عنوان کرد: یارانه‌ها در راستای حل مشکلات طبقات فرودست جامعه هدفمند خواهند شد.

فیروز آبادی تحت پوشش بیمه درمانی قرار گرفتن تمام ایرانیان را از برنامه‌های سال آینده دولت یازدهم بیان کرد و ادامه داد: به جای اینکه پول را بین دارا و ندار تقسیم کنیم همه افراد را تحت پوشش بیمه درمانی قرار می‌دهیم.

وی خاطر نشان کرد: در حوزه بیمه عشایری و روستایی سقف سنی را برداشته‌ایم تا همه روستاییان بتوانند عضو این صندوق شوند و از مزایای بازنشستگی بهره‌مند گردند.

فیروز آبادی در پایان عنوان کرد: با تمهیداتی که در بودجه 93 اندیشیده شده است و عقلانیت در صحنه‌های دیپلماسی عمومی به آینده امیدوار هستیم.

۱۳۹۲/۱۰/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...