نسخه چاپی

هیس 6 تایی‌ها فریاد نمی‌زنند!

یك بنر كه از سوی هواداران پرسپولیس تهیه شده بود به سوژه تمرین امروز سرخپوشان تبدیل شد.

تمرين امروز پرسپوليس از ساعت 11 در ورزشگاه درفشي‌فر آغاز شد. پيش از آغاز تمرين يک بنر از سوي هواداران در ساختمان روبه‌روي ورزشگاه درفشي‌فر نصب شده بود که روي آن نوشته شده بود «هيس 6 تايي‌ها فرياد نمي‌زنند». اين بنر که پيش از اين در فضاي مجازي منتشر شده بود حواس پرسپوليسي‌ها را به خود جلب کرده بود. بازيکنان پرسپوليس که قصد ورود به درفشي‌فر را داشتند با ديدن اين بنر چند لحظه‌اي مکس مي‌کردند و مي‌خنديدند حتي چند نفري هم با تعجب به بنر نگاه مي‌کردند. پس از آغاز تمرين اين بنر توسط چند هوادار روي سکوها نصب شد.

به گزارش تسنيم، تيم خبرنگاران ژاپني که از يک هفته پيش به ايران آمده و قصد دارند پيش از دربي از تمرين پرسپوليس و استقلال گزارش و مصاحبه‌هايي تهيه کنند امروزبه درفشي‌فر آمده بودند و پس از هماهنگي وارد مجموعه شدند. خبرنگاران ژاپني خواستار مصاحبه با علي دايي بودند که سرمربي پرسپوليس وعده داد در جايي خارج از درفشي‌فر با آنها مصاحبه خواهد کرد.

* يک دوربين صداوسيما هم به محل تمرين پرسپوليس آمده بود و با هواداران صحبت مي‌کرد. هواداران پرسپوليس معتقد بودند که اين تيم در دربي روز جمعه بازنده نخواهد بود و اگر هم سرخپوشان از استقلال عقب بيفتند آنها با ايمون زايد تماس مي‌گيرند تا خودش را به تهران برساند.

* فرشاد قاسمي و ميلاد کمنداني پس از حضور در درفشي‌فر از کادر فني اجازه گرفتند و تمرين نکردند.

* نيلسون، دروازه‌بان برزيلي تيم پرسپوليس که به خوبي فارسي صحبت مي‌کند با تدارکات اين تيم شوخي مي‌کرد که موجب خنده سايرين شد.

* عکس حنيف عمران‌زاده و مهدي رحمتي در حال قليان کشيدن که روي جلد روزنامه هواداري باشگاه پرسپوليس رفته بود سوژه بازيکنان و هواداران شده بود.

* مهرداد کفشگري، عابدزاده، بنگر، حاتمي، محرمي و پنجعلي غايبان تمرين بودند.

* مارکو طبق معمول هفته‌هاي گذشته حدود يک ساعت به صورت اختصاصي دور زمين دويد.

* محمد مولايي، مربي بدنساز پرسپوليس که از سوي کميته انضباطي به 6 ماه محروميت محکوم شده است امروز با لباس شخصي در درفشي‌فر حاضر شد و دقايقي با علي دايي صحبت کرد.

* علي دايي با اينکه براي تمرين امروز لباس ورزشي به تن نکرده بود اما کاملاً عملکرد شاگردانش را زيرنظر داشت و به آنها تذکر فني مي‌داد.

* بازيکنان پرسپوليس پس از دويدن ، انجام حرکات کششي و پاسکاري بلند و کوتاه به 2 گروه تقسيم شدند. مدافعان اين تيم و هافبکهاي دفاعي زيرنظر محمد دايي و رضا فروزاني تمرين حمله به دفاع انجام دادند. نکته جالب اينجا بود که محمد نوري به عنوان يکي از هافبکهاي دفاعي در اين تمرين حاضر شده بود.

مهاجمان و هافبک‌هاي هجومي زير نظر کريم باقري و جواد منافي تمرين شوت به دروازه را انجام دادند که در اين بخش کري جالبي بين مهاجمان و دروازه‌بانان ايجاد شده بود.

* با اينکه چند روز به دربي پايتخت باقي‌مانده است اما هواداران حاضر در ورزشگاه در سکوت کامل تمرينات سرخپوشان را نظاره کردند.

* فرزاد حاتمي در دقايق پاياني تمرين با لباس شخصي در ورزشگاه حضور يافت.

۱۳۹۲/۱۰/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...