نسخه چاپی

تلاش برای نجات یك دانشجو از خودكشی

یكی از دوستان دانشجوی بهشهری پس از اینكه دریافت وی 50 عدد قرص خورده و به كما رفته، او را به بیمارستان برد تا نجات یابد.

به گزارش نما به نقل از روزنامه اعتماد: يكي از دوستان دانشجوي بهشهري پس از اينكه دريافت وي 50 عدد قرص خورده و به كما رفته، او را به بيمارستان برد تا نجات يابد.

وي از فرصت تنها ماندنش در خوابگاه دانشجويي استفاده كرد و تصميم گرفت به زندگي اش پايان دهد اما با رسيدن يكي از دوستانش به بيمارستان منتقل شد. اين دانشجو «ف» در بوشهر زندگي مي كرد، او تصميم گرفت از تعطيلات براي سر زدن به زادگاهش استفاده نكند و در تنهايي به زندگي اش پايان دهد.

به همين دليل زماني كه تمام دوستان و همكلاسي هايش به شهرشان بازگشته بودند با خوردن 50 عدد قرص خود كشي كرد اما نمي دانست كه يكي از دوستانش سر مي رسد و او را در حالي كه وضعيت بدي داشت، به بيمارستان منتقل مي كند. با گذشت چندين روز پزشكان ضريب هوشي او را بسيار پايين گزارش دادند و اميدي به برگشتش از كما و بهبودي اش نيست.

به گفته يكي از دوستان اين دانشجو، وي از خانواده سرشناس و تحصيلكرده يي است. چند سال پيش با رتبه بالاوارد دانشگاه شد كه به علت مشكلات روحي كه برايش پيش آمده بود و با از هم پاشيده شدن زندگي اش زماني كه اين مشكلات شدت پيدا كرد ديگر نتوانست ادامه تحصيل بدهد و دانشگاه را ترك كرد.

او دوران سختي را پشت سر گذاشت ولي با كمك دوستان و خانواده اش دوباره به زندگي طبيعي اش برگشت. براي ادامه تحصيل سعي كرد و در دانشگاه تهران مشغول درس خواندن شد.

۱۳۹۲/۱۰/۲۴

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...