نسخه چاپی

قلعه نویی قهر كرد!

قائم مقام باشگاه استقلال گفت:وقتی نكونام رفت تا نمازش را بخواند امیر قلعه نویی كه باید به جلسه ای می رفت باشگاه را ترك كرد.

به گزارش نما به نقل از اوج ،علی نظری درباره اینکه گفته می شود امیر قلعه نویی به دلیل اظهارات جواد نکونام در جلسه آخر با مسولان باشگاه،این نشست را به حالت قهر ترک کرده است اظهار داشت:استقلال در حال حاضر در شرایط خاصی است و با توجه به در پیش بودن دربی بهتر است برخی مسائل باز نشود تا تیم به مشکل نخورد.

وی ادامه داد:در آن جلسه بحث های زیادی مطرح شد و خیلی ابهامات که درباره مسولان باشگاه و سرمربی تیم وجود داشت به طور کامل از بین رفت.در این نشست مشخص شد که جواد نکونام روز قبل از جلسه به یکی از دوستان گفته بوده که هیچ مشکلی با قلعه نویی ندارد.از طرف دیگر،او بحث های مطرح شده پیرامون اختلاف خود با مدیریت را هم رد کرد.بنابراین مشخص شد مشکل نکونام،استقلال نبوده و او می خواست فضای جدیدی را تجربه کند.

قائم مقام استقلال افزود:پیامد این جلسه جدایی نکونام بود و بنابراین وقتی پس از چند ساعت بحث و تبادل نظر این بحث به قطعیت رسید جلسه خود به خود پایان یافت.وقتی نکونام رفت تا نمازش را بخواند امیر قلعه نویی که باید به جلسه ای می رفت جلسه را ترک کرد.بنابراین من نمی توانم اسم این موضوع را قهر بگذارم چون جلسه به پایان رسیده بود. قلعه نوعی شاید ناراحت بوده باشد ولی بحث قهر در میان نیست.

نظری درباره اینکه جدایی نکونام در آستانه دربی آیا شوک بزرگی به آبی پوشان تلقی نمی شود گفت:این از آن مسائلی است که بعدها باید درباره اش صحبت کرد.صحبت های نکونام در آن جلسه روشن و واضح بود و در حضور 7 نفر از مسولان باشگاه مطرح شد.او بازیکن بزرگی است و برایش آرزوی موفقیت داریم.امیدوارم با تدبیر کادر فنی استقلال خلا این بازیکن در مسابقات آینده پر شود.

۱۳۹۲/۱۰/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...