نسخه چاپی

سخنرانی روحانی به زبان عربی در اهواز

رئیس جمهور گفت: مردم خوزستان در طول تاریخ ثابت كرده اند در ولایتمداری بی نظیر هستند.

به گزارش نما به نقل از مهر، حسن روحانی در سخنرانی خود به زبان عربی در اجتماع مردم اهواز گفت: مردم خوزستان نماد مقاومت، شجاعت و حمایت از ولایت در سال های اخیر بوده اند و صرفنظر از اینکه آنها یک استان ثروتمند هستند همواره پای انقلاب ایستاده اند.

وی افزود: دلایل بیشماری برای متمایز شدن مردم خوزستان نسبت به مناطق دیگر وجود دارد. فرهنگ و ادب بالای مردم خوزستان در کنار ولایتمداری بی نظیر آنها باعث شده است آنها همیشه در طول تاریخ بی نظیر باشند ضمن این که خوزستان دروازه ورود تشیع به ایران است.

روحانی تصریح کرد: در طول تاریخ خوزستان شخصیت های بی نظیر علمی و مذهبی را به ایران اسلامی معرفی کرده است که از آن جمله می توان به علی ابن مهزیار اهوازی و دعبل خزاعی شاعر بزرگ اهل بیت اشاره کرد که از دامان همین مردم معرفی و خدمات بی نظیری به اسلام و مذهب تشیع ارایه کردند.

رئیس جمهور گفت: مردم خوزستان نماد فرهنگ و ولایتمداری و مایه افتخار کل مردم ایران هستند و تاریخ شهادت می دهد که آنها چه در دوران جنگ و چه پس از آن رشادت های بی نظیری خلق کردند.

وی عنوان کرد: امروز خدا را شکر می کنم که دیدار شما مردم خوزستان را نصیب من کرد و از خداوند می خواهم که این فرصت را نصیب من کند که دوباره و در اسرع وقت مجدداً به دیدار شما نایل آیم.

روحانی عنوان کرد: از استقبال بی نظیر شما مردم خوزستان تشکر می کنم و امیدوارم تک تک شما در راه دفاع از انقلاب و کشور همواره ثابت قدم باشید.

۱۳۹۲/۱۰/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...