نسخه چاپی

برگزاری نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها ۴ اسفند

سخنگوی كمیسیون فرهنگی مجلس از برگزاری نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها از ۴ اسفند خبر داد.

به گزارش نما، حجت‌الاسلام سیدعلی طاهری سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم در خصوص زمان برگزاری نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها اظهار داشت: شب گذشته این موضوع انتظامی معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی سوال کردم و وی به بنده گفت که نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها ۴ اسفند برگزار خواهد شد.

پیشتر، علی جنتی وزیر ارشاد در پاسخ به سؤال خبرنگار تسنیم که از وی درباره دلایل تعویق در برگزاری نمایشگاه مطبوعات و زمزمه‌های عدم برگزاری این نمایشگاه در سال جاری پرسید، گفته بود: فکر نمی‌کنم تا پایان سال برگزار شود.

او گفته بود: فکر نمی‌کنم برگزار شود البته نمایشگاه می‌خواهیم داشته باشیم ولی به هر حال باید فرصت مناسبتی پیدا کنیم. با توجه به این که بالاخره دولت عوض شده و دولت نوپایی است و در سه چهار ماهی که گذشته عموما به بررسی ساختارهای وزارتخانه پرداخته استفاده در نیروهای متخصصی که به هر حال همگام و همراه با سیاست‌های دولت تدبیر و امید هستند، طبیعتا برخی از این نمایشگاه‌ها برگزاری آن به تاخیر افتاده و خیلی مشکلی ایجاد نمی‌کند.

اندکی بعد، حسین انتظامی معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد توضیحاتی درباره برگزاری این نمایشگاه داد و گفت که "در حال حاضر با چند گزینه مواجهیم که مشغول بررسی آنها هستیم. آیا نمایشگاه مطابق برنامه قبلی در اسفندماه و در مصلای تهران برگزار شود و یا با توجه به اقامه نماز جمعه در آنجا به وقت دیگری یا مکان دیگری موکول شود؟ بدیهی است اگر مکان عوض شود مجبور به تغییراتی در سطح کار خواهیم بود."

آنطور که انتظامی توضیح داده است، ظرف روزهای آینده و با رایزنی‌های بیشتر درباره اعتبار و مکان و همچنین کمک فکری از نمایندگان رسانه ها به طور دقیق، زمان و کیفیت برگزاری نمایشگاه را اعلام خواهیم کرد.با جهت گیری عمومی در سیاستگذاری های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، تصمیم گیری نهایی پس از مشورت با صنوف ذیربط خواهد بود تا تصمیم نهایی جامعیت بیشتری داشته باشد.

طبق اظهارات معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد، بیستمین جشنواره مطبوعات کار خود را از روز شنبه شروع کرده و فراخوان ارسال آثار اعلام شده است و مطابق برنامه زمان بندی این جشنواره، برگزیدگان نهایی در روز چهارم اسفندماه معرفی خواهند شد.

۱۳۹۲/۱۰/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...