نسخه چاپی

استقبال جدید مجلس

نایب رئیس كمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: به طور حتم به دلیل تغییراتی كه در فضای جدید كشور ایجاد شده است مجلس از فعالیت‌های مشترك با كشورهای خارجی كه در راستای منافع جمهوری اسلامی ایران و رشد اقتصادی باشد، حمایت می‌كند.

به گزارش نما؛ به نقل از باشگاه خبرنگاران، "محمد‌رضا پورابراهیمی" نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی درباره ورود هیئت‌های تجاری از کشورهای مختلف به ایران گفت: به طور حتم به دلیل تغییراتی که در فضای جدید کشور ایجاد شده است مجلس از فعالیت‌های مشترک با کشورهای خارجی که در راستای منافع جمهوری اسلامی ایران و رشد اقتصادی باشد، حمایت می‌کند.
وی تصریح کرد: ورود هیئت‌های تجاری به کشور در صورتی که نگاه‌های مشترک وجود داشته باشد و تنها صرفا به واردات کالا‌ها از این کشورها منتهی نشود در جهت بهبود اوضاع اقتصادی کشورمان مثمرثمر است و مجلس بدون هیچ وقفه‌ای در این راستا دولت را همراهی می‌کند.
نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس اظهار داشت: حمایت از برنامه‌های دولت در راستای بهبود وضعیت معیشت و رشد اقتصادی کشور از مهم‌ترین مولف‌هایی است که نمایندگان مجلس در این راستا با دولت همکاری منسجمی را خواهند داشت و از ورود هیئت‌های ‌تجاری نیز استقبال می‌کنند.

۱۳۹۲/۱۰/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...