نسخه چاپی

بنگر: از صدرنشینی استقلال تعجب می‌كنم!

بازیكن تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید استقلال در حالی صدر جدول را در اختیار دارد كه در بازی مقابل پرسپولیس حتی یك بار هم به محوطه 18 قدم این تیم پا نگذاشت.

به گزارش نما به نقل از ایسنا: محسن بنگر پس از تساوی بدون گل تیم‌های پرسپولیس و استقلال در داربی 78 در جمع خبرنگاران اظهار کرد: استقلالی‌ها در این دیدار حتی یک بار هم به محوطه 18 محوطه ما نیامدند. آنها در دیدار مقابل پرسپولیس 11 نفره دفاع می‌کردند.

او ادامه داد: به استقلالی‌ها برای کسب یک امتیاز تبریک می‌گویم؛ چون به هدف خود که انجام یک بازی دفاعی و کسب تک امتیاز بود رسیدند.

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اعتراضات زیادی که در این دیدار به داور صورت می‌گرفت نیز خاطرنشان کرد: بازیکنان استقلال در هر صحنه‌ای که کمی برخورد پیش می‌آمد به سمت داور می‌رفتند و اعتراضات شدیدی را نسبت به او می‌کردند و متاسفانه داور هم چیزی به آنها نمی‌گفت.

بنگر اضافه کرد: از این‌که تیمی صدر جدول را در اختیار دارد و در بازی مقابل ما حتی یک بار هم به محوطه 18 قدم نیامد تعجب می‌کنم. استقلال کاملا در لاک دفاعی فرو رفته بود و بازی بسته‌ای را ارایه می‌داد.

او در مورد عملکرد پرسپولیس در ادامه‌ی فصل و شانس این تیم برای قهرمانی نیز گفت: ما هنوز فرصت برای کسب عنوان قهرمانی داریم و می‌توانیم با تلاش به این عنوان برسیم.

۱۳۹۲/۱۰/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...