نسخه چاپی

مطابق چشم انداز 20 ساله عمل كنیم

عکس خبري -مطابق چشم انداز 20 ساله عمل کنيم

نماینده مردم درود و ازنا در مجلس با اشاره به مشكلات پیش روی دولت یازدهم بر توجه دولت به اقتصاد مقاومتی و چشم‌انداز 20 ساله تاكید كرد.

به گزارش نما؛  عباس قائدرحمت در نطق میان دستور خود در صحن علنی مجلس گفت: ما در عصر جهانی شدن و وابستگی متقابل پیچیده‌ای به سر می‌بریم که در آن منافع ملی و تامین حقوق آحاد جامعه چراغ راه سیاستمداران و حکمرانان کشورهاست.


وی افزود: نظام قدرتمند جمهوری اسلامی ضمن حفظ ارزش‌ها و عدم پذیرش هر گونه ظلم و ستم بر اساس سند چشم‌انداز 20 ساله راهبرد کلان خود در مواجهه با معضلات داخلی و خارجی را تعامل سازنده قرار داده‌است. یعنی تعاملی معطوف به حداکثر سازی منافع و حداقل سازی هزینه‌ها. برای ایجاد موازنه در جهت اجماع داخلی و ترمیم سیمای خود در عرصه بین‌المللی با حفظ استقلال و دستاوردهای ملی.


عضو کمیسیون اجتماعی مجلس اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران در شرایط کنونی می بایست به سطح مناسب‌تری از قدرت دست یابد که برای کسب این قدرت و امنیت بیشتر و ایجاد موازنه علاوه بر اقتصاد مقاومتی با تدبیر رهبر فرزانه انقلاب اسلامی مفهوم نرمش قهرمانانه را تحت عنوان یک تاکتیک و یا یک استراتژی جهت ارتقاء سطح روابط خارجی در دستور کار خود قرار داد که دولت تدبیر و امید نیز در مذاکرات اخیر حداکثر بهره لازم را از آن به دست آورد و صهیونیست‌های جنایتکار و حامیان آنها را غافلگیر و دچار سردرگمی در نقش و بی ثباتی در تصمیم‌گیری کرد.


قائدرحمت خاطرنشان کرد: البته ناگفته نماند بارها گفته‌ایم که ما به دنبال سلاح هسته‌ای نیستیم و معتقدیم که همه قدرت‌های هسته‌ای باید در گام‌های بعدی خلع سلاح شوند تا جهانی سرشار از صلح و دوستی داشته باشیم.


وی افزود: بر کسی پوشیده نیست که دولت تدبیر و امید در شرایطی امور اجرایی کشور را تحویل گرفت که وضعیت اقتصادی یک کشور با توجه به تحریم‌ها و سوء مدیریت‌ها از شرایط مناسبی برخوردار نبود که از جمله آن می‌توان به تورم بالا و رکود تورمی رشد اقتصاد منفی و نرخ بیکاری قابل توجه اشاره کرد که این شرایط در همه نقاط و اقشار مختلف کشور یکسان نیست و در برخی استان‌ها در حد بحران است.


نماینده مردم درود و ازنا در خانه ملت در پایان با اشاره به مشکلات حوزه انتخابیه خود در بخش‌های مختلف از مسئولان خواستار رسیدگی به این مشکلات و حل آنها شد.

۱۳۹۲/۱۱/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...