نسخه چاپی

پشتیبان ولایت در راهپیمایی 22 بهمن

عکس خبري -پشتيبان ولايت در راهپيمايي 22 بهمن

عضو فراكسیون روحانیون مجلس ضمن گرامیداشت یوم‌الله 22 بهمن، گفت: حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن، مشت محكمی بر دهان زیاده‌گوی دشمنان است.

به گزارش نما؛ به نقل از باشگاه خبرنگاران، حجت الاسلام والمسلمین علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات و دلیجان و عضو فراکسیون روحانیون مجلس ضمن گرامیداشت یوم‌الله 22 بهمن، اظهار داشت: ملت غیور و همیشه در صحنه ایران، همانند 22 بهمن سال 57 و راهپیمایی های 22 بهمن دوران دفاع مقدس، در راهپیمایی امسال نیز باصلابت شرکت می‌کنند و بار دیگر وحدت و انسجام خود را به جهانیان نشان می‌دهند.

وی ادامه داد: ما دراین راهپیمایی غرورآفرین با آرمانهای امام راحل و شهدا تجدید بیعت کرده و عهد می‌بندیم پشتیبان ولایت باشیم و در همان راه با عظمتی که امام ترسیم کرده باقی خواهیم ماند و اجازه نخواهیم داد یک وجب از سرزمین ایران اسلامی به دست متجاوزان بیافتد و به یغما برود.

نماینده مردم محلات ودلیجان در مجلس با بیان اینکه حضور یکپارچه مردم در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن نشانگر این است که تا آخرین قطره خونمان ازانقلاب اسلامی حفظ وحراست خواهیم کرد، اظهار داشت: مردم ایران اسلامی بار دیگر در 22 بهمن ماه غیرت، صلابت، عزت و عظمت انقلاب اسلامی ایران را به رخ دشمنان نظام می‌کشند.

عضو فراکسیون روحانیون مجلس، 22 بهمن را روز اوج وفاداری ملت ایران به انقلاب اسلامی خواند و با اشاره به یاوه‌گویی مقامات آمریکایی به تهدید نظامی علیه ایران، گفت: آمریکایی‌ها دچار یک سوء فهم از قدرت ملت ایران هستند و عظمت مردم ایران را آن گونه که باید نشناختند و اما مردم ما با حضور پرصلابت خود در این روز پاسخ دندان‌شکنی به پرحرفی‌های "کری" و "شرمن" خواهند داد.

وی از انقلاب اسلامی ایران به عنوان سنگر مستحکمی در برابر استکبار جهانی یاد و تصریح کرد: پیروزی انقلاب اسلامی به عنوان یکی از نعمت‌های الهی، عزت و اقتدار را نه تنها نصیب ملت ایران بلکه نصیب همه مسلمانان جهان کرد.

۱۳۹۲/۱۱/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...