نسخه چاپی

نامه دانشجویان انجمن‌های اسلامی به مقام معظم رهبری:

دانشجویان هیچ گاه از اصول انقلاب عقب نخواهند نشست

دانشجویان شركت كننده در گردهمایی انجمن‌های اسلامی در نامه‌ای به مقام معظم رهبری ضمن تجدید پیمان با آرمان های انقلاب و مقام معظم رهبری تاكید كرده‌اند: دانشجویان هیچ گاه از اصول انقلاب عقب نخواهند نشست.

به گزارش نما؛ دانشجویان شرکت کننده در گردهمایی انجمن‌های اسلامی به رهبر معظم انقلاب نامه‌ای نوشتند.
در بخشی از این نامه آمده است: ما به تبعیت از مواضع حکیمانه شما، و صرفا برای دفع شر این شیطان بزرگ و آمریکای جهان‌خوار و تحصیل منافع ملت، با مذاکره مخالفتی نداریم ولی به پیشرفت درون‌زا معتقدیم و دوست نداریم همه چشم دستگاه اجرایی کشور به دستگاه دیپلماسی و نظام دروغین بین الملل و جهان خارج باشد.
جهان خارجی که در هشت سال جنگ تحمیلی پشت به پشت صدام جانی ایستاد و در کشتار فرزندان این مردم از هیچ ظلمی دریغ نکرد. ما معتقد به مسیر امامی هستیم که فرمود:" کسی تصور نکند که ما راه سازش با جهانخواران را نمی دانیم. ولی هیهات که خادمان اسلام به ملت خود خیانت کنند!"
متن این نامه به شرح ذیل است::
بسم رب الشهداء و الصدیقین
إِنَّ الَّذِینَ قَالُوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ اسْتَقَامُوا تَتَنَزَّلُ عَلَیْهِمُ الْمَلَائِکَةُ أَلَّا تَخَافُوا وَلَا تَحْزَنُوا وَأَبْشِرُوا بِالْجَنَّةِ الَّتِی کُنتُمْ تُوعَدُونَ؛
در حقیقت، کسانى که گفتند: «پروردگار ما خداست» سپس ایستادگى کردند، فرشتگان بر آنان فرود مى‏آیند و مى‏گویند: «هان، بیم مدارید و غمین مباشید، و به بهشتى که وعده یافته بودید شاد باشید.
محضر شریف رهبر فرزانه انقلاب اسلامی
حضرت آیت الله العظمی نائب الامام خامنه ای (مد ظله العالی)
سلام علیکم
ما اعضای انجمن‌های اسلامی دانشجویان بیش از پنجاه دانشگاه کشور با شعف و غرور وصف ناپذیر دست به قلم شده‌ایم تا در آستانه‌ی سی و پنجمن سال‌روز پیروزی شکوه‌مندترین انقلاب قرن، خطاب به ولی امر و مقتدای خویش چند جمله‌ای را انشا کنیم و روح خمینی کبیر (ره) را بار دیگر شاهد بگیریم، که ما فرزندان آن پیر سفر کرده بر عهدی که با حضرتش بسته‌ایم، همچنان پایبندیم که در تبعیت و ولایت پذیری از خلف صالح آن بزرگ مرد تاریخ، کم نخواهیم گذاشت.
**دانشجویان نسبت به مطامع دشمنان آگاه هستند
می خواهیم در آستانه یوم الله پیش رو خطاب به زعیم عظیم الشان خود بنویسیم که فرزندان دانشجوی حضرت آیت الله خامنه ای امروز بیش از هر زمانی نسبت به نقش تاریخی و تاثیرگذار خود واقف بوده و بیش از همیشه نسبت به مطامع دشمنان خبیث اسلام و نقشه‌های شومی که این دیوصفتان روزگار برای ایران اسلامی و فرزندان این کهن مرز و بوم در سر دارند، آگاه هستیم. لذا قلم در دست گرفتیم تا خطاب به حضرتعالی با قاطعیت بگوییم که ما دانشجویان حساسیت بی نظیر این برهه تاریخی را درک کرده و توطئه های شوم دشمنان ملت ایران و نظام اسلامی را به خودشان باز خواهیم گرداند.
رهبر حکیم انقلاب اسلامی
نظام مقدس اسلامی امروز بعد از گذشت سه و نیم دهه از حیات آن، به مرحله‌ای رسیده است که بهت و حیرت جهانیان را موجب شده است. پیشرفت‌های حیرت انگیز جمهوری اسلامی در عرصه های مختلف، یکی از واقعیت های روشن امروز نظام تحت زعامت حضرتعالی است؛ پیشرفت هایی که نه با چپاول کشورهای دیگر و نه با تمسک به بمب هسته ای و نه با چشم داشت به قدرت های بیگانه به دست آمده است، که اتفاقا ملت بزرگ ایران این پیشرفت های بهت برانگیز را در شرایطی کسب کرده است که انواع توطئه‌های دشمنان را نیز پیش رو داشته است و بدخواهان جمهوری اسلامی برای مانع تراشی در مقابل ایران اسلامی از هیچ تلاشی فروگذار نکرده اند، و انواع حیل را برای جلوگیری از گام برداشتن دانشمندان و فرزندان ایران در مسیر رشد کشور به کار گرفتند؛ در این بین مع الاسف حتی برخی از کسانی که در داخل کشور وظیفه مقابله با این همه خباثت دشمنان را داشتند، نیز بعضا خواسته یا ناخواسته در راه دشمن گام برداشتند، اما عزم راسخ جوانان و ملت بزرگ ایران از یک سو و هدایت های آن رهبر فرزانه از سوی دیگر، ایران اسلامی را امروز به جایگاهی رسانده است که حال به الگویی برای ملت های آزاده منطقه و جهان تبدیل شده است. برادران انقلاب اسلامی ایران در منطقه، استعمار غربی و ارتجاع عربی را دستپاچه کرده اند و در این میان، زوال امپراطوری های آل های عرب که از هیچ ظلمی به مردم خویش فروگذار نمی کنند، پیش بینی قریب الوقوعی است.
رهبر معظم انقلاب اسلامی
بر خود می‌بالیم که در آستانه سی و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب‌مان خطاب به مولای خویش با افتخار اعلام کنیم که یکی از مختصات ویژه انقلاب شکوهمند اسلامی ایران این است که علی‌رغم گذشت سه و نیم دهه از زمان وقوع انقلاب، نظام اسلامی همچنان بر اصول و مبانی اولیه‌ای که بر پایه آن‌ها به وقوع پیوسته است پایبند است و نه تنها این اصول نسبت به روزهای آغازین کمرنگ نشده است که اتفاقا امروز بعد از گذشت سی و پنج سال، شعارها و مبانی آغازین انقلاب حتی برجسته تر از قبل در جامعه حاکم است و این امتیازی است مختص انقلاب اسلامی ایران؛ چرا که هیچ کجای جهان و هیچ انقلابی را سراغ نداریم که چنین امتیازی را واجد باشد. اگرچه استکبار در فتنه صهیونیست آمریکایی 88و فتنه های پیشین و تحریم ها تلاش کرده است، که انقلاب خمینی کبیر را از بین ببرد، ولی توفیقی نیافته است چرا که همیشه دست خدا بالاتر است و "مکروا و مکرالله والله خیرالماکرین".
رهبر معظم انقلاب
از فتح الفتوح انقلاب بگوییم که به فرموده خمینی کبیر "تربیت جوانان انقلابی است". جوانان ایرانی امروز به یاری حضرت حق بر قلل رفیع عزت، اقتدار، کرامت و معنویت تکیه زده اند و پرچم شرف و آزادی و استقلال ایران اسلامی را به اهتزاز در آورده اند و امروز نسل سوم انقلاب به فرموده رهبری معظم، بیدارتر، با بصیرت تر و آماده تر از گذشته است و جوانان انقلابی نه هنوز بلکه برای همیشه پای آرمانهای قدسی حضرت روح الله ایستاده اند و این پیمان با شهیدان را فراموش نکرده اند که باید پاسدار ولایت فقیه باشند و قاطع تر از همیشه فریاد برمی آورند که "ما تا آخر ایستاده ایم".
قطع به یقین این فتح الفتوح امروز خار چشم دنیای استکبار شده است، چون که می‌بیند، پس از گذشت سی و پنج سال از آغاز بهار آزادی، روح رجب بیگی‌ها، وزواییها و علم الهدی ها در این جوانان زنده است چرا که هنوز هم از جان ودل غریو "الله اکبر" برمی‌آورند و محکم‌تر از همیشه فریاد می زنند:" مرگ بر آمریکا". فتح الفتوح انقلاب که روح چمرانی اش ، علم را شرمنده کرده است، خار چشم استکبار شده ، چرا که احمدی روشن، شهریاری ، علیمحمدی و رضایی نژاد و دیگر شهدای جهاد علمی را ترور میکند. جوانانی که با همه تحریمهای آمریکا و غرب راه پیشرفت را روشن تر و با سرعت تر از همیشه پیمودند.
** با مذاکره مخالفتی نداریم ولی به پیشرفت درون‌زا معتقدیم
رهبر فرزانه انقلاب
ما به تبعیت از مواضع حکیمانه شما، و صرفا برای دفع شر این شیطان بزرگ و آمریکای جهان‌خوار و تحصیل منافع ملت، با مذاکره مخالفتی نداریم ولی به پیشرفت درون‌زا معتقدیم و دوست نداریم همه چشم دستگاه اجرایی کشور به دستگاه دیپلماسی و نظام دروغین بین الملل و جهان خارج باشد.
جهان خارجی که در هشت سال جنگ تحمیلی پشت به پشت صدام جانی ایستاد و در کشتار فرزندان این مردم از هیچ ظلمی دریغ نکرد. ما معتقد به مسیر امامی هستیم که فرمود:" کسی تصور نکند که ما راه سازش با جهان‌خواران را نمی‌دانیم. ولی هیهات که خادمان اسلام به ملت خود خیانت کنند!"
**دانشجویان هیچ گاه از صول انقلاب عقب نخواهند نشست
حضرت آیت الله خامنه ای
ما فرزندان حضرتعالی در انجمن های اسلامی دانشجویان دانشگاه ها در آستانه سی پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب غرور آفرین اسلامی ایران؛ از اینکه در برهه‌ای زندگی می‌کنیم که زیر پرچم نظام مقدس اسلامی و تحت لوای رهبری شجاع، هوشمند و حکیم حضرت آیت الله خامنه ای (مد ظله العالی) قرار داریم؛ متضرعانه جبهه شکر بر خاک می نهیم و خداوند منان را هزاران بار شاکر هستیم که این نعمت عظمای خود را در این برهه تاریخی نصیب مان کرده است. بر خود فرض می‌دانیم که در آستانه این یوم الله عظیم باردیگر با آرمان‌های عظیم حضرت خمینی کبیر (ره) و مبانی متعالی انقلاب بی بدیل اسلامی ایران و سید و مقتدای خویش حضرت نائب الامام خامنه ای (مد ظله العالی) بیعت کنیم و اعلام می‌کنیم که فرزندان شما در دانشگاه‌ها هیچ گاه از اصول و مبانی اولیه ای که انقلاب اسلامی بر اساس آن ها به وقوع پیوسته است، ذره ای عقب نخواهند نشست و بزرگترین آرزوی خود را جان دادن در این راه عظیم می دانیم.
رهبرا
فرزندان انقلابی شما در جوار ملکوتی امام رئوف و در دوازدهمین گردهمایی بزرگ "جهاد اکبر"، برای فرج موعود امم حضرت ولی عصر عج دعا می کنند و سلامتی شما و استمرار نظام مقتدر جمهوری اسلامی ایران را از خداوند منان طلب می‌کنند.
دانشجویان شرکت کننده در دوازدهمین گردهمایی بزرگ جهاد اکبر از بیش از پنجاه دانشگاه کشور
دفاتر عضو اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاههای سراسر

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه اصفهان
انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه یزد
انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز
انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شیراز
انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی
انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شاهد
انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی بابل
انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه خوارزمی تهران
انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه تهران
انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه ارومیه
انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه صنعتی شریف
انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه یاسوج
انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه سمنان
انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی همدان
انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد
انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه شهرکرد
انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا همدان
انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه آزاد اهواز
انجمن اسلامی دانشجویان مرکز آموزش عالی فنی کرمانشاه
انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان
انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه بیرجند
انجمن اسلامی دانشجویان پردیس قم دانشگاه تهران
انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه اراک
انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی ارومیه
انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم دریایی چابهار
انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه هرمزگان
انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی سبزوار
انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه مازندران
انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه قم
انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اهواز
انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه سیستان و بلوچستان
انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم و فنون خرمشهر
انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه محقق اردبیلی
انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه پیام نور اصفهان
انجمن اسلامی دانشجویان مرکز آموزش عالی فنی امیرکبیر اراک
انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه پیام نور خوراسگان
انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تربیت مدرس
انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه مهرگان محلات
انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج
انجمن اسلامی دانشجویان دانشکده پرستاری رامسر
انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه زابل
انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شهید باهنر کرمان
انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه کاشان
هیئت موسس انجمن اسلامی دانشجویان مستقل آزاد شهرکرد
هیئت موسس انجمن اسلامی دانشجویان دانشکده علوم قضایی
هیئت موسس انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه صنعتی شیراز
هیئت موسس انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه تربت حیدریه
هیئت موسس انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه آزاد ایذه

۱۳۹۲/۱۱/۲۱

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...