نسخه چاپی

پاسخ دندان‌شكنی به گستاخی مقامات آمریكایی

عکس خبري -پاسخ دندان‌شکني به گستاخي مقامات آمريکايي

دبیركل حزب مردم‌‌سالاری با بیان اینكه امسال سال حماسه سیاسی قلمداد شده است، اظهار داشت: حضور مردم در ۲۲ بهمن پاسخ دندان‌شكنی به مقامات آمریكایی خواهد بود.

به گزارش نما؛ به نقل از تسنیم،مصطفی کواکبیان دبیرکل حزب مردم‌سالاری با بیان اینکه راهپیمایی 22 بهمن امسال از سه جهت دارای اهمیت است، گفت: اقداماتی که دولت یازدهم در مذاکرات هسته‌ای پیگیری می‌کند، نیاز به پشتیبانی و دلگرمی بیشتری دارد. از این رو مردم باید با حضور در عرصه راهپیمایی از افرادی که در خط مقدم مذاکرات فعالیت می‌کنند، حمایت کنند.
وی با بیان اینکه امسال سال حماسه سیاسی قلمداد شده است، اظهار داشت: مردم در ادامه حماسه 24 خرداد 92 در 22 بهمن حماسه سیاسی را تکمیل می‌کنند و باید با همبستگی و وحدت بیشتر در راهپیمایی شرکت کنند.
دبیرکل حزب مردم‌سالاری همچنین تصریح کرد: اوباما، جان کری و شرمن می‌گویند: با پافشاری ما ایران به پای میز مذاکره کشیده شده است. به همین جهت مردم می‌توانند با حضور چشمگیر خود به دشمن نشان دهند که همچنان ما سرافراز هستیم و به‌دلیل تغییر نگاه جهانی وارد مذاکره شدیم و این مذاکره ربطی به فشارها و تحریم‌ها نداشته و ندارد. در عین حال حضور مردمی به سخنان گستاخانه بعضی از مقامات آمریکایی پاسخ خواهد داد.
کواکبیان اضافه کرد: ما با عزت، عظمت و هویت ملی سرافرازانه در عرصه دیپلماسی حضور داریم و مذاکره می‌کنیم و هرگز یاوه‌گویی‌های مقامات آمریکایی نمی‌تواند خدشه‌ای بر وحدت، عزت و هویت ملی ما وارد کند.
وی تأکید کرد: حضور مردم در 22 بهمن پاسخ دندان‌شکنی به مقامات آمریکایی خواهد بود. از این رو بنده از همه مردم درخواست می‌کنم حضور گسترده در راهپیمایی امسال داشته باشند، البته مطمئن هستم که خواهند آمد.

۱۳۹۲/۱۱/۲۱

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...