نسخه چاپی

كسانی كه جزئی از نظام هستند از خط قرمزها عبور نمی‌كنند

نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور مردم در برهه‌های مختلف تاریخ ایران اسلامی، گفت كه حضور مردم در صحنه همواره پشتوانه بزرگی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده است.

به گزارش نما؛ به نقل از ایسنا، عبدالرضا عزیزی اظهار کرد: ما شاهد این بودیم که پیرو درخواست مقام معظم رهبری از مردم برای حضور در صحنه و ایجاد حماسه بزرگ سیاسی بیش از 70 درصد مردم در انتخابات ریاست‌جمهوری حضور یافتند و این دیدگاه جهان را نسبت به ایران تغییر داد.
وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی مدیون مردم است، گفت: ما شاهد بودیم که در تمام پیچ و خم‌های انقلاب مردم حضور چشمگیری داشتند و در پیروزی کشورمان در جنگ تحمیلی هم نقش پررنگی ایفا کردند بنابراین اگر مردم نباشند ما هیچ چیز نداریم. رهبری هم همیشه بر حضور فعال مردم تاکید داشته‌اند چرا که حضور مردم همواره پشتوانه بزرگی برای نظام بوده است.
رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اظهارات اخیر مقام معظم رهبری در جمع کارکنان و فرماندهان نیروی هوایی ارتش، اضافه کرد: متاسفانه اکنون منتقدین جلوتر از مقام معظم رهبری حرکت می‌کنند. همان‌طور که رهبری گفته‌اند باید به دولت فرصت داده شود و از دولت که رهبری آنها را فرزندان انقلاب و نظام خوانده‌اند، حمایت شود.
عزیزی تصریح کرد: اینجاست که وجود رهبری فرزانه و آگاه، فهیم، مدیر و مدبر غنیمت بزرگی برای ایران اسلامی است و اگر ما تابع ولایت مطلقه فقیه باشیم بسیاری از مشکلات‌مان حل خواهد شد.
نماینده مردم شیروان در مجلس با تاکید بر لزوم حمایت از مذاکرات ژنو، ادامه داد: تا زمانی که خط قرمزها رعایت می‌شود ما هم باید از مذاکرات حمایت کنیم. قطعا کسانی که جزئی از نظام هستند از خط قرمزها عبور نمی‌کنند و ما همان‌طور که در سال‌های گذشته مقاومت خود را حفظ کرده‌ایم اکنون هم به مقاومت‌مان ادامه می‌دهیم.
وی تاکید کرد: ما در مذاکرات ژنو می‌خواستیم در عمل نشان دهیم که همان‌طور که رهبری فتوا داده‌اند نیازی به بمب اتم نداریم و غنی‌سازی پنج درصد، بیست درصد و یا صددرصد برای ما فرقی ندارد بنابراین ما در این مذاکرات چیزی از دست ندادیم بلکه صداقت‌مان را به دنیا نشان دادیم حالا این قدرت‌های بزرگ هستند که باید صداقت‌شان را به ما نشان دهند. البته ما همواره تعداد زیادی از کشورهای جهان مثل کشورهای غیرمتعهد را به عنوان حامیان خود داریم.
نماینده مردم شیروان در مجلس در پایان تاکید کرد که مردم ایران همواره برای استقلال کشور مقاومت کرده و اکنون هم هزینه ایستادگی برای حفظ استقلال کشور را پرداخت می‌کنند.

۱۳۹۲/۱۱/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...