نسخه چاپی

تاكتیك‌ها بعد از ۲۴ خرداد تغییر كرده اما اصول پابرجاست

عضو كمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: مردم ایران شجاع ترین انسان ها در روی كره زمین و صبورترین و مقاوم ترین آنها هستند.

به گزارش نما؛ به نقل از آنا، منصور حقیقت پور عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به 22 بهمن‌ امسال و با توجه به اینکه فضا و شرایط سیاسی کشور با توجه به انتخابات 24 خرداد دستخوش تغییراتی شده گفت: درست است بعد از انتخابات 24 خرداد تاکتیک‌هایمان تغییر پیدا کرده ولی اصولمان تغییر پیدا نکرده، اصولمان دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی ، حفظ منافع ملی، پیگیری و تداوم آن‌بر پایه استقلال و آزادی است لذا اصول پایدار است ولی تاکتیک ها تغییر پیدا کرده است.
وی افزود: امروز به نظر می رسد که آمریکایی ها و غربی ها احساس کردند چون فضای جدیدی را در ایران ایجاد شده و شاید بر پایه این فضای جدید دیدگاه ایران هم تغییر پیدا کرده، حال اگر این دیدگاه بر این پایه باشد این فرصتی است برای توسعه روابط سیاسی و اقتصادی و ما استقبال می کنیم.
حقیقت پور افزود: اگر دیدگاهشان توام با طمع باشد که فکر می کنند الان در داخل ایران می توانند نفوذ بیشتری پیدا کنند، اشتباه کردند.
وی با بیان اینکه امروز مردم ایران شجاع‌ترین انسان‌ها در روی کره زمین هستند و از آرمانهای مقدس خود و مملکت خودشان حمایت خواهند کرد، ادامه داد: ما در 22بهمن 1392 باید به جهانیان اعلام کردیم که ما همان مردان سال 57 و 58 هستیم. همانطور که در آن لحظات و بعد از آن در دفاع مقدس از آرمان های انقلاب اسلامی دفاع کردیم الان هم لازم باشد دفاع خواهیم کرد.
وی تصریح کرد: ما به دنیا مجدد اعلام کردیم که آموزه‌های شهدا را یاد گرفتیم و خوب امتحان پس دادیم و برای حفظ منافع انقلاب حاضر هستیم که مجددا حماسه‌ای بر پایه عاشورای امام حسین ارائه بدهیم.
وی خاطرنشان کرد: این حرکتی که مردم ما در 22 بهمن انجام دادند این نکته را به غربی‌ها خصوصا به آمریکایی ها و اسرائیلی ها نشان داد که مردم ایران به عنوان یک لشکر به هر متجاوز و کژاندیشی که برای ما برنامه نظامی روی میز گذارد هجمه می‌برند و ما با تکیه بر مردم و توانمندی نیروهای مسلح خود از تمامی منافع مان در هر کجای دنیا دفاع خواهیم کرد.

۱۳۹۲/۱۱/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...