نسخه چاپی

ایرادات توزیع سبد كالا نباید در هدفمندی یارانه‌ها تكرار شود

عکس خبري -ايرادات توزيع سبد کالا نبايد در هدفمندي يارانه‌ها تکرار شود

نماینده مردم تویسركان با اشاره به ایرادات وارد به توزیع سبد كالا، گفت: انتظار داریم در بحث هدفمندی‌ یارانه‌ها اشكالات سبدكالا تكرار نشود.

به گزارش نما؛ به نقل از فارس، محمدمهدی مفتح نماینده مردم توسرکان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برای هدفمندی یارانه‌ها قرار شده است لایحه‌ای به مجلس ارائه شود گفت: این موضوع در مجلس مورد بحث و بررسی قرار گرفته و پخته خواهد شد.
وی اضافه کرد: در زمان بررسی لایحه در مجلس، رسانه‌ها مطلع خواهند شد و اطلاعاتی نیز به نمایندگان خواهد رسید که همین موضوع باعث پختگی لایحه خواهد شد.
نماینده مردم توسرکان در مجلس اضافه کرد: ایراداتی که به توزیع سبد کالا وارد بود انشاءالله به هدفمندی یارانه‌ها وارد نخواهد بود زیرا موضوع با پختگی و بحث و بررسی پیرامون آن دنبال خواهد شد.مفتح با بیان اینکه در سبد کالا اگر به چند مورد توجه می‌شد شاهد شرایط بهتری بودیم تصریح کرد: در بحث سبد کالا مشکلاتی در مورد واجدین شرایط دریافت سبد خواهد داشت و شاهد وجود توازنی در این زمینه نبودیم؛ افرادی در حوزه انتخابیه اعتراض می‌کنند که در برخی مواقع افراد دارای درآمد مناسب سبد کالا دریافت کردند اما افرادی با سطح درآمد پایین از دریافت سبد محروم شدند.
وی افزود: ایراد دوم در این خصوص محتویات درون سبد است، از یک بعد کالای ایرانی در سبد استفاده نشده بود که همین ایراداتی را به این سبد وارد می‌کرد.
نماینده مردم توسرکان در مجلس شورای اسلامی نحوه توزیع را ایراد سوم در سبد کالا برشمرد و اضافه کرد: به دلیل عدم جایگاه‌های توزیع شاهد تراکم جمعیت بودیم.
مفتح با بیان اینکه اگر مسائل ریز اجرایی در توزیع سبد کالا رعایت می‌شد شرایط مطلوب‌تری را شاهد بودیم، ابراز امیدواری کرد که در مراحل بعدی هم توزیع سبد کالا اصلاح شود و هم در موارد اینچنینی شاهد بروز مشکلات نباشیم.

۱۳۹۲/۱۱/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...