نسخه چاپی

تاكید بر برنامه‌ریزی و تخصیص اعتبار برای مطالعه و عمران

نایب رییس كمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ونماینده مردم ایرانشهر گفت: دولت باید نسبت به معافیت مالیاتی كامل و به مدت 10 سال برای سرمایه گذاران در استان تصمیم جدی بگیرد و عوارض واردات ماشین آلات مورد نیاز طرح های عمرانی از طریق منطقه آزاد چابهار حذف شود.

به گزارش نما؛ به نقل از ایسنا، محمد سعید اربابی گفت: زیرساخت‌های اقتصادی در استان نیازمند توسعه است و با توجه به داشتن پتانسیل نیروی انسانی کارآمد و سرمایه گذاران بومی هنوز استفاده از این مزیت‌ها بالفعل نشده است.
اربابی تصریح کرد: نگاه به استان از سیاسی امنیتی باید به نگاه اقتصادی تغییر پیدا کند.
وی بیان کرد: بخش کشاورزی استان با مشکلاتی از قبیل تامین آب و سوخت موتور پمپ‌های آب روبه‌رو است که باید این مشکلات هرچه سریعتر برطرف شود.
اربابی گفت: با توجه به تولید محصولات مختلف کشاورزی در شهرستان ایرانشهر و حومه آن، دولت باید خرید تمامی محصولات کشاورزی را تضمین کند.
نایب رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با خرید تضمینی محصولات کشاورزی، دست دلالان در خرید ارزان محصولات کشاورزی کوتاه می‌شود.
نماینده مردم ایرانشهر تاکید کرد: اگر همت مسئولان برای توسعه در سیستان و بلوچستان است، باید برنامه‌ریزی و تخصیص اعتبار برای مطالعه و عمران در دستور کار آنها قرار گیرد.

۱۳۹۲/۱۱/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...