نسخه چاپی

كلید قهرمانی استقلال

مهاجم تیم فوتبال استقلال گفت: كلید قهرمانی ما در بازی با ملوان است و اگر بتوانیم این تیم را شكست دهیم با شرایطی بهتر می‌توانیم در ۳ دیدار باقی‌مانده راهی میدان شویم.

به گزارش نما و به نقل از سایت باشگاه استقلال، محمد قاضی درباره اردوی استقلال در کیش اظهار داشت: خوشبختانه اردوی خوبی را پشت سرگذاشتیم و از نظر روحی و آمادگی بدنی به شرایط مطلوب رسیده‌ایم. بازی تدارکاتی خوبی هم با تیم منتخب کیش انجام دادیم و بیشتر تاکتیک‌های تیمی را در این دیدار مرور کردیم تا بتوانیم خود را آماده بازی با ملوان کنیم.

قاضی در مورد دیدار روز چهارشنبه استقلال با ملوان بندرانزلی تصریح کرد: کلید قهرمانی ما در این بازی است و اگر بتوانیم ملوان را شکست دهیم با شرایطی بهتر می‌توانیم در 3 دیدار باقی‌مانده راهی میدان شویم. 4 دیدار باقی‌مانده سخت‌ترین دیدارهای ما هستند اما همین مسئله باعث می‌شود که با قدرت بیشتری در این 4 بازی به میدان برویم تا به امید خدا بتوانیم قهرمان شویم.

وی در پاسخ به این سوال که فکر می‌کند در لیست جدید تیم ملی حضور داشته باشد یا نه؟، گفت: تمام تلاشم را انجام دادم که در این مدت برای استقلال موثر بازی کنم. امیدوارم بتوانم جایی در لیست تیم ملی داشته باشم.

۱۳۹۲/۱۱/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...