نسخه چاپی

ایرادات شورای نگهبان در تلفیق برطرف شد

عضو كمیسیون تلفیق مجلس گفت: در جلسه امروز این كمیسیون، ایرادات شورای نگهبان به ۳۲ بند از لایحه بودجه ۹۳ رفع شد.

به گزارش نما؛ حسینعلی حاجی‌دلیگانی عضو کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی با اشاره به برگزاری جلسه این کمیسیون به منظور بررسی و رفع ابهامات شورای نگهبان به لایحه بودجه 93، گفت: جلسه صبح امروز کمیسیون تلفیق مجلس با حضور اکثریت اعضا و هیئت رئیسه کمیسیون و نیز نمایندگان شورای نگهبان تشکیل شد و کار رسیدگی به اشکالاتی که شورای نگهبان به لایحه بودجه 93 گرفته بود، مورد بررسی قرار گرفت.
وی افزود: شورای نگهبان اشکالاتی به لایحه بودجه 93 از جهت مغایرت با اصل 53 قانون اساسی گرفته بود، به طوری که در مواردی که لازم است خزانه برای دولت گردش مالی ایجاد کند، قرار شد کلیه آن موارد برای ایجاد گردش مالی در خزانه دولت اعمال و حتما به خزانه واریز شود تا برای دولت گردش مالی داشته باشد.
عضو کمیسیون تلفیق مجلس در ادامه اظهارداشت: در بخش دیگری از این جلسه، ایرادات و ابهامات شورای نگهبان به 32 بند از لایحه بودجه 93 که مجلس آن را تصویب کرده بود، رفع شد.
حاجی‌دلیگانی تأکید کرد: در این جلسه قرار شد که یک بند در پایان لایحه ذکر شود که براساس آن هر چه که در لایحه بودجه 93 قانون‌گذاری شده، یک ساله باشد و مغایرت آن براساس این مصوبه کمیسیون تلفیق با اصل 52 قانون اساسی رفع شد.
وی خاطر نشان کرد: قرار است در ادامه جلسه امروز کمیسیون تلفیق، تبصره هدفمندی یارانه‌ها که از سوی شورای نگهبان مورد اشکال بوده است، مورد بررسی قرار گیرد.

۱۳۹۲/۱۱/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...